Odchod

1.8K 54 1
                                    

Probudil mě pláč. Otevřela jsem oči. Vedle mě ležel Natsu a po tvářích mu stékaly slzy.

,,Lucy !!" vykřikl ze spánku.

Posadila jsem se na posteli a položila mu ruku na dlaň. Najednou otevřel oči a vymrštil se do sedu. Sundala jsem svou ruku z jeho. Rozhlédl se kolem seba a pak se podíval na své ruce. Pomalu si rukou setřel slzy z tvářích.

Smutně se zahleděl na místo kde jsem seděla. Zavrtěl hlavou a podíval se na Happyho, který spal vedle postele.

Podívala jsem se do jeho skelných očí. Obejmula jsem ho kolem krku.

,,Všechno bude dobrý." zašeptala jsem.

,,Lucy ?" zeptal se.

,,Natsu... Zase se ti něco zdálo ?" zeptal se Happy, který mnou proletěl jakoby nic.

,,Nejspíš..." Natsu sklopil pohled.

,,Je to už dlouho co se to stalo..." Happymu po tvářičce stekla slza.

Natsu vzal Happyho do náruče a přitiskl ho k sobě.

,,Nechtěla by abychom byli smutní..." zašeptal.

Ucítila jsem jak mi po tváři sjela kapička a dopadla na prostěradlo postele.

,,To bych nechtěla." řekla jsem s úsměvem na tváři a slzách v očích.

Vstala jsem z postele a odešla k otevřenému oknu.

,,Arigato... Subete." zašeptala jsem do prázdna a vyšla vstříc světlu v dálce.

Yosh. Mám tu nové povídky. Budou to jednodílovky a budu se je snažit vydávat co nejrychleji. Doufám, že se vám to bude líbit. Potěší každý Vote a Com.

Ancik

NaLu - JednodílovkyKde žijí příběhy. Začni objevovat