LOUISIN NÄKÖKULMA
Tunsin hänen hengityksen ihollani, kuinka hyvältä se tuntuikaan. Hänen kiharansa olivat vielä enemmän sekaisin kuin normaalisti. Rakastan näitä aamuja, kun ei tarvitse mennä minnekään. Voi vain makoilla sängyssä. Päätin kuitenkin nousta sängystä, olin kuitenkin jo herännyt ja virkeä. Yritin varovasti nostaa kätensä pois ympäriltäni, ja kai onnistuinkin siinä herättämättä häntä. Nousin nopeasti, päästämättä ääntäkään, pois sängystä ja hiivin nopeasti vaatehuoneeseen.
Vaatehuoneeni on hyvin pieni, mutta olen järjestellyt sen tarkkaan. Ovesta astuttaessa oikealla alahyllyillä on kengät, ylimmillä niistä arkeen ja alimmilla juhliin sopivat. Kenkähyllyjen päällä on viikattuna kaikki housut, shortsit toisessa, farkut yhdessä ja lökärit kolmannessa pinossa. Takaseinällä on kaikki "paremmat" vaatteet, mitä käytän edustustilaisuuksissa ja myös osa juhlavaatteista. Vasemmalla oleva seinä on täynnä paitoja, toiset henkareissa ja toiset viikattuina sekalaisesss järjestyksessä, mutta nyt päivän hankalin valinta; mitä laittaa päälle. Vartin sovittelun jälkeen päädyin valkoisiin tomseihin, beigeihin shortseihin ja siniseen t-paitaan, ei olisi niin väliä mitä päälläni olisi sillä vietämme kuitenkin koko päivän kotona.
Juuri kun olen saanut vaatteet päälleni, niin kuulen Harryn haukottelevan ja kääntyilevän sängyssä, hän taitaa kohta herätä. Pakko käydä vielä wc:ssä laittamassa hiukset ja pesemässä hampaat ennen kuin olen valmis.
HARRYN NÄKÖKULMA
Silmäluomet tuntuvat vielä liian raskailta että voisi nousta kun kuulen Loun kolistelevan vaatehuoneessa. En todellakaan jaksaisi herätä mutta kai se on pakko, en halua että Louis joutuu viettämään liikaa aikaa yksin. Nousen hitaasti ylös ja venyttelen kun katson samalla itseäni peilistä. Miten hiukseni voivatkaan mennä noin sekaisin yön aikana, sitten muistan sen kuinka Lou pörrötti hiuksiani ja tunnen kuinka hymy nousee kasvoilleni.
Kuulen kuinka wc:n ovi aukeaa ja Lou astuu ulos. Hän on laittanut hiuksensa tänään minun lempityylilläni, edestä kaartevasti ylös. Hän hymyilee ja istuu viereeni.
- Väsyttääkö, hän kysyy virnuillen. Murahdan vastaukseksi ja pussaan häntä poskelle.
- Minä käyn nopeasti vaihtamassa vaatteet, mene sinä valmistelemaan aamupalaa, sanon ja hän nyökkää ja kävelee ovesta ulos hymyillen.
Etsin nopeasti kassini makuuhuoneen nurkasta ja kaivan mustat farkut, punaiset converset ja valkoisen t-paidan päälleni. Minusta tuntuu että käytän niitä aina mutta haittaako se, pidän niistä. Voisin kyllä mennä kaupoille lähiaikoina, pitääkin kysyä Louisilta käykö se, mietin ja kävelen keittiöön katsomaan miten kokkaus sujuu.
LOUISIN NÄKÖKULMA
Nään Harryn astuvan ulos ovesta kun katan pientä pöytääni.
- Mitä teit aamiaiseksi? hän kysyy.
- Paistoin munakasta ja pekonia mutta en oikein osaa maustaa niitä, hymähdän ja nään sivusilmällä ja nään kuinka Harry sirottelee hieman pippuria ja suolaa munakkaan päälle. Yhtäkkiä kuulen kuinka puhelimeni alkaa soimaan pöydällä.
- Kuka se on? kysyn.
- Tiffany, managementistä, hän vastaa. Outoa että hän soittaa tähän aikaan aamusta, kello ei ole edes yhdeksää. Harry tuo puhelimen luokseni ja vastaan siihen.
- Älkää liikkuko Harryn kanssa ulos, siellä on noin kymmenen paparazzia, puhelimesta kuuluu.
- Miksi? vastaan hämmentyneenä ja liikutan huulillani sanat Harrylle: kymmenen paparazzia ulkona. Hän katsoo minua hämmentyneenä.
- Joku on saanut vihiä sinusta ja Harrysta, hän vastaa.
--
Tässä tää oli, mitä mieltä? Sori että kesti päivittää :/ Kommentoikaa ja äänestäkää :)
YOU ARE READING
this is our secret (larry stylinson fanfic in finnish)
Fanfictionlarry fanfic in finnish