"Bngunn!! Dah pgi nie" jerit puan im, ibu kpd nayeon smbil tngn menepuk bahuku.. "Arghh,ape omma nie kacau org tidur jer"kataku mamai sambil menguap..
org bru je syokk mimpikn song jong ki (^O^)terus kena kacau daun
"Bertuah punya budak, Pagi dh nie ..ko x prgi school ke?? "Tanya puan in .."school?? Ehh sekolah lh" hmpir terjerit ku dibuatnya.Terus ak bangun dari mamai. Tu lh syok sngt mimpi song jong ki terus xingt sklh. ::>_<::
"Tu lh tidur xingt dunia.. bla bla bla " bebel puan im. Kan kena bebel free je pgi nie.
"Okey omma, nayeon xbuat lagi ekk"kata ku smbil buat aegyo.. "yelah yelah pegi siap phtu turun breakfast.. ade faham tuan puteri "ujar puan im..
"okey boss "ak angkt tabik ala-ala tentera "mcm mcm lh kmu nie "kata puan im, hmpir tergelak tngk telatah anak daranya.
Ak terus bangun untk mandiSkip >>School
"Mana lh nayeon nie, xkn buat cuti sendiri kot"kata dahyun kpd ahli twice yg lain."ntah ,dia xckp ape-ape pon dlm gruop "bls mina..
10 minit kemudian,
Ak berlari mengejar masa untuk smpai ke kls .. nie akibat bngun lwet +bebel omma xdi.. akhirnya smpai jugakku di kelas
"Anyeonghaseyoo!! "Kataku hyper.. "dtng pon kau, ingat ambik cuti sendiri ,btw Anyeonghaseyoo "kata dahyun..
"hehe, sorry lh.. ak bngun lwet hrini "ujar ku smbil tersenyum
"Okey kitaorng maafkan kau"kata jisoo.. yg lain hanya mengangguk setuju.Sdng kami berbual cikgu jihyo bru shja mahu masuk.."weii! Cikgu dntg "jerit mina..
"Anyeonghaseyoo class "ujar cikgu jihyo."Anyeonghaseyoo saengsanim "ucap satu class 5-B smbil berdiri . "Okey semua boleh duduk "arah cikgu jihyo
Kmi semua duduk setelah diberi kebenaran.. "okey semua buka buku m/s 115,segera!! "arah cikgu jihyo.. dengn kalut ye kami membuka buka..
5jam berlalu
"Kringg" .."okey awak semua boleh pegi rehat"kata cikgu jihyo. "Yeay"jeritku.
Terus ak menutup mulut kerna sedar bhawa suara ku terkuat n cikgu jihyo memandang tajam kpdku..
"Nayeon are you have any problem with me??".."no teacher btw i m so sorry because my voice loud"kata ku smbil membuat aegyo..
"mcm mcm betul awak nie"kata cikgu jihyo. Xjdi nk marah lh tu lps tngk aegyo ak yg cntik nie.. kembang semangkuk.. >_<¦¦¦
"Okey awak semua boleh pegi"kata cikgu jihyo.. cikgu jihyo keluar diikuti pelajar lain..aku dan ahli twice berjalan ke cantin sekolah..
Skip >>cantin
"Woi korang nk beli ape nie"tnya sana.. "ak nk beli bunger je hrini,ak diet "ujarku ..
"diet kebenda kau nie, ak tengok kau kurus kering dah "kata jihyo dan yg lain ketawa..ak sengaja memasam kn muka..
"olololo majuk dah lh bestie kita nie"kata tzuyu smbil mencubit pipi ku.."sakitlah "kata ku..
"okey ,kau xkurus kering okey...smile"pujuk chaeyoung smbil menarik mulut ku untk senyum."thu takut aku merajuk..haha"kata aku
"Okey korang nk ape?? Ak nk pegi beli nie".."ak, tzuyu ngn mina nk bunger n air same ngn kau"kata sana.. "kau pulak momo, jeongyeon, chaeyoung ??"tanya ku.
"kitaorng nk roti strawberry and air teo ais "kata momo mewakili chaeyoung dan jeongyeon. "Aku nk jangjameon and air laici "kata jihyo seblum aku menyoalnya.
"kitaorg nk roti coklat ngn air fresh oren"ujar momo.."kau dahyun?".. "Ak teman kau beli lh kk"bls dahyun.."okey jomm, korang tunggu kt meja hujung tu okey"kata ku.. "okey "bls mereka serentak
Ak dan dahyun menuju ke tmpt membeli.. "rmai ye hrini "kata dahyun. "tu lh kn"blsku..
Ak dan dahyun terpaksa bertarung untuk dptkn makan. Tiba -tiba Badanku seperti xdak seimbang.
1,2,3 BUKK
aku terjatuh seperti nangka busuk diatas badan seorng namja.
"Aduhh sakit ye"ak terdengar namja itu mengadu kesakitan.aku bngun dari bdnya dan menoleh ketepi ."ehh mianhea jr, terjatuh kt bdn awak"ak risau, takut berat badan ku membuatkn dia sakit
"Mesti sya beratkn "kataku smbil menolongnya bngun. "Xde lh awak ringan je "katanya lalu tersenyum. Ak tergamam sekejap disebabkan senyuman nya.
"Mianhea again,jr"ujarku lgi sekali.. "xpe lh, awak hati-hati tau lain kali "nasihat jr.. "okey awak "blsku lalu tersenyum.
Smbil mereka berbual ade yg melihat dngn perasaan dengki+marah+cemburu..
"aku akn rmpas kebahagiaan kau nayeon"kata seorang yeoja diseblik dinding.
"Xguna punya jr "ujar seorng namja dikalng pelajar yg sdng membeli
**************************
Mianhea kalo xbest n typo.comen tau kalo xbest n vote lh okey..gumawoo chingu yg dah vote n comen..BTW:
Vote????
Comment????
YOU ARE READING
Love yOu Mr.siLent
RomanceMengisahkan tentang seorg namja bernma junior aka jr yg menyukai seorg yeoja brnama nayeon yg sentiasa hiperaktif, ceria dan riang. Nayeon juga menyukai jr dlm diam tapi suatu prkara telah mnyebabkn dia menafikan perasaan itu.jr seorg yg pendiam, su...