BAB 3

194 14 5
                                    

Selesai membeli aku dan dahyun bergegas ke tempat yang di janjikan.

"Woi asal lambat "jerkah sana setelah ternampak aku berlari kearah mereka.

"Kau nie tunggu aku sampai dulu boleh tak "marah aku lalu duduk berhadapan sana. "Mianhea nayeon yg disayangi lagi dikasihi "perli sana.

Yang lain ape lagi ketawa jelah kerja diaorang . Aku letih-letih beli makan untk diorang. Eh jap yg aku sukarela xdi nape?? No komen. Back to story.aku terus ketuk kepala sana.terjerit kecil dia.kan dah kena ketuk kepala.

"Sakit siot kau ketuk "adu sana.

"Padan muka sape suruh kacau aku "aku menjelir lidah kearah sana.

"Kau nie jahat "xhbis lagi cari gaduh minah nie.

"Ehh stop stop gaduh ,kitaorang lapar ni "kata mina .Yang lain angguk setuju.

"Yelah-yelah, Nah "ujr ku lalu menghulur kn plastik yg berisi makanan. Aku lapar sebenarnya. Hehehe

************

"Asal kau lmbat xdi?? Biasa pon xlambat macam nie"soal chaeyoung ketika kami duduk. Almaklum lh tempat dia depan aku je. So mudah nk tanya ape ape je.

"Macam nie xdi ade orang tolak aku masa aku nak beli, lepas tu jr yg top student selamat kan aku, yang tu lama sikit xdi "terang aku panjang lebar.

"Ouhh patut lah.. buat drama hindustan rupanya dengan top student yang meletop tu "

"Banyak kau aku buat drama hindustan "aku ketuk kepala chaeyoung. Dah jadi favourite ketuk kepala orang. Haha.

"sakit lh minah"

"Dia yang sambut aku masa aku nak jatuh xdi, tu yang lama sikit "jawab aku lagi tanpa menghiraukan rugutan chaeyoung.

"Ouhh.. untung lh kau dapat jatuh atas badan dia yang sasa tu "

"Banyak kau sasa "balas aku

"Dia banyak fangirl kat sekolah nie.. mesti fangirl dia marah kau jatuh atas kekasih idaman diorang "kata chaeyoung sambil buat gaya meluat. Aku ketawa melihat telatah teman rapat aku. Dia pon join aku gelak.

"Bangun!! "Jerit rapmon selaku ketua kelas aku.kami seisi kelas bangun lalu mengikut ketua kelas kami memberi ucapan selamat pagi

[Dikelas 5-a]*************

"Awek cun mana xdi kau sambut? "Tanya jaebum aka jb sambil senyum mengusik.

Dia tahu kawan dia sorang nie seorang yang pendiam dan xlayan perempuan. Tapi dia pelik, kenapa jr selamat kan perempuan tu?? Sebelum nie dia xtlong pon klo ade org jatuh ke atau pape pon sekeliling dia.

"Nayeon yg budak kelas 5-b tu"jawab jr. Mata masih leka membaca buku. Top student mesti lah baca buku.

"Yang tokoh sukan tu??"tanya jb lagi

"Ha ah yang tu lah "jawab jr yang leka membaca buku

"Wow untung lh kau "jerit jb teruja. Asal kawan aku nie teruja lain macam?.

******
Bersambung ~~~~

Mianhea klo hambar atau xbest. Mianhea juga lambat update. Author xde mood plus xde idea. Huhuhu. Bagi komen please klo xbest.

Comment??

Vote???

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 29, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Love yOu Mr.siLentWhere stories live. Discover now