O dimineata normala..Sunt singura in casa de 3 ani...Mama si tata mi-au zis ca de mica trebuie sa invat sa ma descurc singura...
M-am tidicat din pat si m-am dus sa imi fac rutina..Dupa m-am imbracat in haine de strada pentru ca astazai vreau sa merg sa imi caut o slujba..Totusi am 18 ani..
M-am schimbat si am plecat...Vreau sa ma angajez ca dansatoare sau coregrafa..Orice ce are legatura cu dansul..
Am mancat repede un senvis a baut o gura de cafea si am plecat..
Eram in autobuz...De plictiseala am deschis Samsung-ul Galaxy S7 si am intrat pe Wapp...
Ella-Neata!!!
Ana-Baaa...Lasa-ma sa dorm!!!
Wow-Ba e ora 10 dimineata....
Eu-Ba eu is in drum spre munca..Vreau sa ma angajez...
Bogdan-Serios??
Eu-Da Bogdan!!Eu nu pot sa stau pe averea alor mei!Stau de 3 ani singura si ei tot imi trimit bani!Vreau sa fiu pe cont proriu!
Bogdan-Avem aici o rebela
Eu-Ms ms...
Ella-Nu va mai certati
Raluca-Ma da voi va trimiyeti mesaje doar cand fac eu baie!!!!
Harry-Oooooo
Raluca-Iti tai limba Harry!!!!
Harry-Nu limbuta mea...
Eu-Bine!Eu am ajuns la locul unde voi da interviul!Bye
Ella-Bye my sis
Ana-Bye My mather
Harry-Bye baby
Eu-Harry eu iti tai si limba si scula..
Harry-Nuuuuu!!!
Eu-Pa!!!Am inchis telefonul si am intrat in cladirea cea mare si impunatoare.
Am intrat in sala de dans unde au intrat si Alexandra Stan; Lora; Loredna Groza si Smiley
Am inceput sa dansez pe melodia de la media (Pikachu-Bad boy)
Dupa terminarea dansului artistii se ridica in picioare si incep sa aplaude..
Lora-Ai fost minunata!!Am nevoie de o fata ca tine la mine in echipa!
Smiley-Nu am mai vazut o fata atat de talentata!!
Loredana Groza-Ai fost minunata!
Alexandra Stan-Eu as vrea sa te angajez la mine in echipa.Mi-a placut cum ai dansat.
Eu-O aleg pe Lora!Multumesc mult poate cu alta ocazie!
Lora-Mersi mult pentru ca m-ai ales pe mine..Ceilalti mi-au dat numarul lor de telefon si am plecat cu Lora..
Lora-Cum te numesti?
Eu-Bianca
Lora-Ok Bianca!Daca dai tot ce poti cum ai dat pe scena salariul tau este 2000 € in fiecare luna!
Eu-O sa daut tot ce am mai bun!!
Lora-Ok!Vei incepe muca de saptamana viitoare!Programul este de la 10-18.
Eu-Inteles!
Lora-Ok!Ma bucur ca esti o fata intelegstoare!!
Eu-Buna ziua!
Lora-La revedere!Deja ceasul indica ora pranzului (15)
Am deschis telefonul si am intrat pe wapp
Eu-Am loat!!!!!!!!Ma-m angajat!!!!
Bogdan-Felicitari Bia!La cine??
Eu-La Lora!!!O sa am salariu de 2000€
Bogdan-Ma bucur!
Niall-Ooo fata e in bani!Cand faci cinste??
Luke-Eu vreau suc
Eu-Va fac cinste cand o sa va vad!!Pana atunci shhh ca tre sa cumpar bilet la 5SOS!!!
Calum-Care e preferatul tau??
Eu-Nu am unu!
Ana-Si eu mi-am loar bilet!!
Eu-Ce loc??
Ana-666
Eu-Eu pe 668!!
Ana-OOOOO!!!Abia astept sa te vad pentru prima data!!
Michael-Care e preferatul tau??
Ana-Luke!!!I love Luke!
Luke-😀😀😀
Eu-Hai ca vorbim maine!Ma duc sa mananc ma uit putin la tv si dupa somn!
Ella-Pa sis!!
Wow-Pa Bia
Iulia-Pa!Chiar daca nu am vorbit azi deloc!Si felicitari pentru locul de munca!Am mancat putina ciorba de perisoare dupa am mers in living si m-am uitat la tv!
Stiri "Fotbalistul Cristiano Ronaldo a suferit un grav accident la cap"
Eu-Soarta!!!
Am mai stat la tv pana la ora 8 seara..M-am dus in dormitor...Am facut un dus dupa m-am imbracat in pijamalelele mele cu iepurasi!Si dupa SOMN!
Gata si cu acest capitol!Sper ca va place cartea!
CITEȘTI
Pura Intamplare
Short StoryBianca este o simpla fata care vorbeste cu prietenii ei din alt oras pe un grup pe WhatsApp.Dar ce se va intampla cand in grup intra un baiat..Ei vor incepe sa se imprieteneasca si incep sa vorbeasca pe privat..Oare vor fi inpreuna??Sau distanta le...