#644

2.8K 169 46
                                    

SCENARIO

EXO GOES SHOPPING WITH YOU.

Kris: Oh, kau tak boleh sampai ambik barang tu? Kau ni pendek sangat dan kau tak boleh terbang pun.

Kai: Aku akan teleport kau pergi bilik pertukaran baju dan aku akan duduk dalam tu jugak sampai kau siap habis tukar baju then aku teleport balik keluar. Okay tak?

Lay: *tunjuk dekat baju lengan panjang* Kau nak ni? Tak boleh... Baju tu tunjuk kulit kau banyak sangat. *balut korang guna selimut sampai muka pun tak nampak* Hah, ni baru bagus !

Baekhyun: Kita patut beli eyeliner jugak, nanti aku boleh tolong kau pakaikan.

D.O: Hmm ? Kau nak baju? Pergilah beli sendiri. Aku sibuk nak cari bahan memasak untuk malam ni.

Chen: *Tinggalkan korang lepastu pergi letak sign 'CLOSE' dekat depan pintu mall*

Luhan: Aku nak ni~ Belikan untuk aku~ *Tunjuk dekat dress*

Xiumin: *jalan masuk dalam mall untuk 5 saat* Boleh tak kita pergi order makanan sekarang?

Chanyeol: Kau shopping lah sorang² sebab aku nak pergi carikan eyeliner untuk Baekkie aku.

Tao: Ni betul² mall ke? Asal takde Kedai Gucci ?!!!! Tunggu Kejap, aku bau macam Gucci. *lari masuk kedai Gucci*

Suho: Kenapa kau jalan cepat sangat? Tolong perlahan sikit untuk atuk ni...

Sehun: *penuh satu troli dengan baju comel*

You: Errr... Sehun? Thanks belikan semua ni untuk aku.

Sehun: B*tch ! Ni semua untuk Lulu Hyung !

_________________________________________

Actually, author nak cakap yang author tak boleh henti update. Walaupun exam dah dekat. Ntah kenapa pun author tak tahu.

Tapi, start sekarang, author officially stop.

Okay, jumpa 01.06.

EXO FUNNY [4]Where stories live. Discover now