Earthland, cel mai mare oras universitar din inima X( nu am idei de tari, gomene >_<), in mijlocul acestuia aflandu-se universitatea Fiore. Universitatea Fiore este cea mai buna universitate specializata in magie din intreaga tara, aici aflandu-se toate domenile, de la reechipare, la dragonslayer, la celesta, totul fiind legat prin orele de baza magiei, unde se intalnesc toti elevii.Aici invata si Rogue Cheney, nuasprezece ani, primul an de facultate, studiind magia dragon slayer, incearca sa treaca cat mai repede prin anii de scoala, pentru a deveni mai repede mag si a putea merge in misiuni, in acelasi timp, este antisocial, de obicei se ascunde in biblioteca, citind carti care mai de care despre magie, pana Levy McGarden il forteaza sa citeasca alaturi de ea si o carte BL. In tot acest timp, incearca cat poate de mult sa respinga aka sa fuga de avansurile colegului sau, Sting Eucliffe. Este poreclit de prietenii( cativa, acolo)" Roys" si" Cutie" de catre Sting.
Sting Eucliffe. Studiaza magia dragonslayer, sta in spatele lui Roge, cateodata suflandu-i in ceafa sau prefacandu-se ca-l scrie cu pixul pe ceafa, genul de elev rebel, fara sa-i pese de ce spun profesorii, incepand sa-i faca avansuri lui Rogue inca din prima saptamana de scoala. Isi petrece majoritatea timpului cu prietenii, in preajma lui Natsu Dragneel.
Natsu Dragneel este senpaiul lor, cu cativa ani inainte, tot in studiul magiei dragon slayer, isi petrece majoritatea timpului cu prietenii: Gajeel Redfox, Gray Fullbuster, Erza Scarlet, Jellal Fernandez, Wendy Marvel, Juvia Loxer si Lucy Heartfilia, fiind intr-o situatie amoroasa complicata, el iubind-o pe Lucy, ea iubindu-l, in timp ce este prins intr-un treiungi amoros Natsu—Grey— Juvia.
— Si restul personajelor va mai explic, se mai inteleg din context si restul, o sa mai bag si ceva Yukino x Minerva—
CITEȘTI
Fiore High School[ yaoi]
RandomYaoi, Liceul Fiore din mijlocul Earthland-ului, cel mai mare oraș universitar, aici elevii învață arta de a foloși magia.