Prima zi de scoala nu este niciodata cea mai asteptata de elevi, mai ales de catre Rogue Cheney.
Vara a fost cel mai minunat lucru pentru el, dormea toata ziua si noaptea statea si ori citea ori juca ceva, dar acum... Acum va trebui sa indure trezitul dimineata devreme, orele plictisitoare, profesorii uraciosi si, colegii.
Chiar in acest moment, abia intrat pe poarta, a fost lovit de sute de fete necunoscute. Incerca sa se strecoare printre oameni, dar a ajuns impuns, aruncat si atins in locur intime, pana a ajuns sa cada la picioarele cuiva. Si-a ridicat privirea si a observat persoana la picioarele cui ajunsese, un baiat ce acapara soarele in hainele sale negre, cu parul roz aruncat in toate directile si un zambet radiant. Rozaliul ia apuca pe Rogue de brate si il ridica la nivelul sau, spunandui:
— Ar trebui sa ai mai multa grija, incearca sa o iei pe langa zidurile ce inconjoara cladirile, credema, sunt perfecte in primul an.
Nici nu a putut sa-i multumeasca, ca acesta a si plecat in lunga-i calatorie dealungul campusului, lasandu-l pe Rogue singurel, incecamd sa-si croiasca drum prin muktime, spre ziduri, care se aflau fix in locul de unde incepuse.
Tocmai intrase pe poarta si deja era in atentia multora, mai multe fete au sarit pe el in momentul in care l-au vazut, dar un baiat inalt, cu parul negru lung pana dupa talie, si fata plina de piercinguri le-a oprit, folosindu-si magia de dragon slayer de otel, creindu-si o mana din otel si oprindu-le pe fete.
— Mersi Gajeel. spune baiatul cu un zambet pe fata.
— Gajeel-kuuun! Te iubim! striga toate fetele.
— Ghe-he, calmati-va, domanelor, este suficient pentru toate.
— La naiba, pana la urma, toate alergau dupa tine. spune baiatul din poarta.
— Ce pot face daca fetele nu rezista mie si muzicii mele.
— Yo, Gajeel, Sting! striga acelasi baiat cu parul roz ce l-a ajutat pe Rogue.
— Hah, Natsu-san! striga baiatul inca aflat in poarta.
— Salut, Sting, gata pentru prima zi la facultatea Fiore?
— Dupa cum vezi, pregatit, deja se duce vestea despre formatie.
— Ce formatie avem, ma, noi?! intreba Gajeel, cantam amandoi la chitara si am fost de acord cu asta doar pentru ca te-ai agatat de piciorul meu si m-ai amenintat ca nu-mi dai bere!
CITEȘTI
Fiore High School[ yaoi]
RandomYaoi, Liceul Fiore din mijlocul Earthland-ului, cel mai mare oraș universitar, aici elevii învață arta de a foloși magia.