אכזבה, תחושה שנוצרת מאמונה שנכשלה.
כשאתה סומך על מישהו והוא נכשל באמונה שנתת בו.
אכזבה היא תחושת כאב או עצב וזה מה שאני מרגישה
עכשיו, במיוחד שאני היא זו שאכזבה.התארגנתי מהר ויצאתי מהבית לכיוון הבית ספר.
שנכנסתי בשער, כמה ילדים הסתכלו עליי, אבל זה כמו תמיד.אתמול שאנני הלכה לישון, היא לא דיברה איתי, היא הלכה לישון מאוכזבת, בגללי.
נכנסתי לכיתת מתמטיקה, המבטים שלנו נפגשו, שלי ושל קייל.
למה הוא כאן? כדי לאיים עליי או להציק לי שוב? כדי לגרום לי לבכות?
הפנתי את מבטי בחדות ופגשתי במבטו של הארי,
הפנתי את ראשי גם ממנו והתיישבתי במקומי.רק זה חסר לי שגם קייל וגם הארי יהיו עכשיו באותה כיתה.
יציקו לי משני הכיוונים.
הוא יסתכל עליי מצד אחד והוא יסתכל עליי מהצד השני.תתני להם לחשוב שלא אכפת לך מהם.
אחריי כמה דקות, אולי שעות, סוף סוף השיעור האחרון.
הארי לא דיבר איתי למרות שהיו לו כמה הזדמנויות לדבר איתי.אחרי השיעור האחרון פניתי לכיוון השער, סוף סוף הביתה.
שהייתי כבר מחוץ לבית הספר הוא הביט בי שוב, אבל שוב לא דיבר איתי.
לאחר כמה שניות, הוא הסיט את מבטו ממני בחדות ופנה אל... קייל?מה קייל והוא קשורים אחד לשני? הם מדברים.
לקחתי גומיה ואספתי את שערי מהר.
אף אחד לא מזהה אותי עם קוקו, נקווה שגם הם.התקדמתי לאט, עם הגב אליהם, אני צריכה לשמוע מה הם אומרים, התקרבתי עוד קצת והתעסקתי עם הפלאפון שלי, כאילו לא יודעת שהם שם.
"פשוט תעשה את זה, תבקש סליחה וסיים עם זה." קייל הורה להארי.
"אני לא יכול לעשות את זה עכשיו." הארי אמר במקצועיות.
"תבקש ממנה סליחה, היא אחת כזו שסומכת על כולם, זה יהיה קל." קייל צחק.
"אנחנו מדברים על אותה אחת נכון? זו סקיילר, ממתי היא סומכת על כולם?" הארי אמר בבלבול.
הם מדברים עליי? למה?
מה הארי וקייל מתכננים ואיך הארי מכיר אותי?"כן, הארי, לך תחפש אותה ותבקש ממנה סליחה." הוא ציווה עליו, "עכשיו." מה קייל עושה לו?
לא יכלתי לעצור את עצמי מלהסתובב ולהגיד משפט שיהרוס להם הכל.
"חיפשת אותי?" חייכתי בציניות להארי.
הוא היה כל כך מבולבל, הוא לא רגיל לראות אותי ככה."סקיילר, תקשיבי, את צודקת." הוא מיהר להגיד אחריי שהביט בקייל, לקבל אישור להמשיך להתנצל בפניי, "זה היה מוקדם מידי." הוא ניסה להתנצל.
"לא, הארי, זה לא היה מוקדם מידי." אמרתי ברכות.
"כי זה בחיים לא יקרה." קטלתי אותו ובתוך תוכי צחקתי על מה שאמרתי לו."אני לא מבינה מה חשבתי לעצמי?
שיהיו לי חברים היום הראשון שאני כאן ועוד חברים מכירים את קייל?
האדם שמאיים עליי? שמציק לי?
שרצח את ההורים שלי." פניתי לקייל עם ראשי בזלזול וצחקתי בציניות.הארי הביט בו בבלבול,
כנראה שקייל לא מספר לו על מה שהוא עשה לי."כן, הארי, האדם הזה לקח לי את החיים ועוד של מי? של שני דודים שלו." ניסיתי להשלים להארי את החסר בפאזל.
"כן? סקיילר? ואת מושלמת? נכון?" קייל ניסה להפיל את זה עליי.
ידעתי שאם אני רוצה שהוא לא יספר על מה שעשיתי,
אני צריכה להתרחק, אז זה מה שעשיתי.
התרחקתי לאט, ונתתי לו לנצח, ולהארי, להיות בצד המנצח.סוף סוף העלתי.
תגובות?
YOU ARE READING
Twisted - Harry Styles Fanfic
Fanfic"למה?" "כי זה מי שאני" "את יכולה להתרחק מהדברים האלו" "אני אולי לא חלק מהעבר, אבל העבר חלק ממני". פאנפיק מקורי על הארי סטיילס.