НОВЕНЬКИЙ

4 1 0
                                    

Доброго ранку! А й справді , цей ранок був чудовим! Я прийняла холодний душ , поснідала й зібралась в школу. В школу я одягла червону клітчасту сорочку , чорну спідницю й кеди. На голові я зробила пучок . Очі підвела олівцем та підкрасила брови.
-Мабуть усе. Сказала я і пішла до школи.

Тим часом Марія:

Аааааа, тааак не хочу вставати! До біса школу! Не піду на перший урок..
Але мій здоровий глузд ще працював. Я з неохотою встала і пішла в душ. Не поснідавши( бо не було часу) , я зробила бутерброди у школу. Швидко одягла темні штани, ніжно рожеву блузку й зробила високий хвіст. На ноги взула балетки й побігла до школы.

Так як до випускного залишилось п'ять днів (та   до мого дня народження) Ми в школі взагалі нічого не робили.
-Я слухала музику
-Настюха знову щось малювала..
А всі інші ще якусь фігню.

О па па  НОВЕНЬКИЙ, сказала Анастсія собі в думках. За нами з Машулею було вільне місце, тому він сів саме туди!
Як не дивно він був симпатичний, його ім'я Егор, він дуже мені сподобався, та мабуть не тільки мені..
Так як Маша користуеться популярністю в нашім классі, то Егора вона привабила першою.

Машунька:

Новенький не реально симпатичний , мабуть Настя йому сподобалась більше ніж я... Ну звііісноо.. вона ж найрозумніша в класі!
Ще й струнка як сірник!

Марія:

На перерві я одразу ж  підійшла до Егора знайомитись.
-Привіт
-Привіт красуня*
-Ти дуже милий, давай знайомитись. Я Марія, можеш називати мене Маша*
-Егор, приемно познайомитись. Ти теж дуже симпатична.. Не проти сходити сьгодні зі мною повечеряти?
-Не проти*
так ми і розійшлись...
Коли я підійшла до Настусі , щоб все їй розповісти, вона на мене дивилась ( не мов би вбити хоче)

Вона підійшла до мене ісказала..
--------------------------------------------------------------------------
Дякую за увагу! Вибачте що так довго( просто не було часу. Пишіть критику в коментарі, ставте зірочки якщо сподобалось))
З любов'ю вага Fallzvimme

You've reached the end of published parts.

⏰ Останнє оновлення: Apr 28, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Не Соромся Свого ТілаWhere stories live. Discover now