Prológ

112 5 0
                                    

Ako tak bežím vidím Dylana.Je otočený k lesu a pozerá.Čo mu načisto šibe?Utekám za ním a nadýchané poviem:,,Dy...Dylan čo tu robíš?".,,Čo tu robíš ty?"odfrknem.,,Ja som sa pýtala prvá."poviem.,,Pozerám na les."povie.,,Urgh!No ja tu chodím každý deň behať.Teda keď stíham."Zasmejem sa.,,Nemala by si tadiaľto chodiť."odpovie Dylan tajomne.Čo mu je?,,Dylan,čo sa stalo?"opýtam sa ustráchane.,,Mne nič,ale tebe sa niečo môže stať."odpovedal zase tajomne.,,Dylan.Ja neviem či je toto hra,ale nemôžeš byť zase normálny Dylan?"odfrknem.Otočí sa ku mne.Je celý vyblednutý.Približuje sa bližšie.Neviem čo mám od neho čakať.Zrazu sa mi prilepí na pery.Cítim z neho iba temnotu.Tá temnota ma láka.Čo sa deje?Bozkávám za s ním a ani o tom neviem.Šibe mne alebo nemu?Zachvíľu ma temnota oblapila a zatienila má.,,Nepribli...ž...žuj sa ku mne."sekavo povedal.Akoby s niečím bojoval.S niečim v jeho vnútri.To bolo posledné čo som počula.

Hello!
Takže toto je taká trochu tajomnejšia časť:DTeda aspoň mne tak pripadá.Dúfam,že sa vám tento príbeh zapáči.Ak nie,tak si budem písať pre seba:DInak v médiách máte pesničku od Arctic Monkeys♥♥♥Mne sa celkom hodila k tomuto prológu.Ak tu sú nejaký fanúšičiek napíšte do komentov:)Budem len rada.
Bye darlings!♣♣♣

Turned into Beast\Ff.Dylan O'Brien/POZASTAVENÉ Where stories live. Discover now