Chapter One ,,Čau Kanada!"

86 6 0
                                    

,,Nebuď urazená Holland!Musíme sa odsťahovať do Kalifornie.Ani my tam nemáme priateľov."povedala mama a ja som iba prevrátila očami a nasadila si slúchadlá.Hrala mi pesnička od ,,Arctic Monkeys-Why'd you only call Me when you're high?,,.Za pár hodín lietadlom sme prišli do Kalifornie.Nebolo to také hrozné,ako som si myslela.Teda tá príroda.-.-Ale v Kanade je to krajšie.Aj lepšie.Keď sme dorazili k nášmu "domu" ústa som mala otvorené.Veď to bola vila.Ešte k tomu nádherná.,, Páči sa vám Holland?Mike?"spýtala sa mama s úsmevom.S Mikom sme žasli.Mike je môj mladší brat.,,Holl neschovávaj ten úsmev viem,že sa ti tu páči."povedala mama.Ja som prikývla.

,,Toto všetko je moje!!!"zakričal Mike pred bránami

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

,,Toto všetko je moje!!!"zakričal Mike pred bránami.Celý bol prezlečený v červenom.Dal si s kamarátmi taký challenge, že musí vydržať v tomto až do Kalifornie.

Dal si s kamarátmi taký challenge, že musí vydržať v tomto až do Kalifornie

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Otec zobral kľúče a odomkol.,,Svoje izby si nájdete."usmial sa a ja s Mikom sme vbehli dovnútra.Moja izba bola na najvyššom poschodí.Bola nádherná.Mala som aj balkón.Potom sme celý deň vybalovali.,,Fúha!Konečne!"vzdychnem a ľahnem si na posteľ.Možno to nebude také zlé.Usmiala som sa nad mojou myšlienkou.,, Zajtra ideš do školy!"zakričí mama spoza dverí.,,Čo?!"zakričím a vojdem na chodbu.,,Nebudeš sa učiť len si zoženieš rozvrh,uvidíš ako sa ostatný žiaci učia na hodine a čo preberajú."usmiala sa a ja som odfrkla:,,No,dobre.".Škola mi veĺmi neprekáža.Ide mi to samé ani sa nemusím učiť.
Ráno.
Zaćula som ten hrozný zvuk ako každé ráno.Rýchlo som si našla mobil a vypla budík.Vzdychnem a pomaly sa postavím.Oblečiem sa umyjem si zuby a trochu namaľujem.Dám si na seba čierny top a džínsy s roztrhanými kolenami.Prídem dole,dám si jogurt a idem do školy.Cesta mi trvá 20 minút,takže to je celkom nanič.Pri schodoch a okolo školy vidím veľa ľudí,ako sa rozprávajú a smejú.Vzdychnem si.A ja som tu sama.Kde je vlastne Mike? Pozriem na mobil a vidím zmeškaný hovor od Mika.Zavolám naspäť.,,Mike?"opýtam sa.,,Prečo si ma nezobudila?"zafňuká.,,Zabudla som."odpoviem.,,Ale veď v pohode.Aj tak musím ísť ešte za riaditeľom." povie.,,Okay.Vidíme sa v škole."poviem a zruším.Nadýchnem sa a vojdem dnu.Bože!Tu je ľudí!Za pár minút zazvoní a ja hľadám ako idiot 5 minút riaditeľ ňu.Zazvonilo no ja stále hľadám riaditeľňu.Vidím na chodbe jedného chalana.Rýchlo za ním zbehnem a opýtam sa:,,Ahoj,prosím ťa povieš mi kde je riaditeľňa?".,,Ako vieš,že to viem."zasmeje sa.,,Viem.Prosím."poviem a nahodím psie oči.,,No dobre."zasmeje sa a vedie má chodbami.,,Tuto?Važne?"opýtam sa rozhorčene.,,Ano,prečo?"usmeje sa a poškriabe sa za zátylkom.,,Okolo týchto dvier som chodila asi 10-krát."poviem a zakrúttim očami.,,Niekto tu má IQ kameňa."zasmeje sa.Buchnem mu do ramena a odujem spodnú peru.,,Inak som Holland Roden."usmejem sa.,,Ja som Dylan O'Brien."zaškerí sa.
,,A čo tak Brien O'Dylan?"Zasmejem sa.,,Heej!"zaskučí.,,Dobre už musím ísť.Ďakujem za radu.O'Dylan."poviem a zaklopem na dvere.Po tom všetkom vybavovaní sa vyberiem na biológiu.Na mobile mám odfotenú mapu školy.,,Sorry!"ospravedlním sa už asi 3-krát.Stále do niekoho narážam.,,Ale kto to tu je?"ozve sa neznámy.,,O'Dylan.Teba som tu nečakala."zdvihnem obočie.,,A ja teba už áno."dodá sarkasticky.,,Veď mňa si si musel všimnúť!Sa rútim po chodbách ako báger a do všetkých narážam.Včetne teba."poviem.,, Veď som sa snažil vyhnúť,ale nedalo sa."povie a uškrnie sa.,,Ja som zabudla!"vystrašene vyskočím.,,A načo?"opýta sa Dylan.,, Orientovať sa.Idem do biológie."poviem a dám si ruku na čelo.,,Ja idem tiež do biológie."poviem.,,Veď ma teda."poviem a uškrniem sa.
,,Už sme tu!"povedal a otvoril dvere pred nami.Nebolo tam veľa ľudí.Tak som si sadla s Dylanom do tretej lavice.,,Je učiteľka na biológiu dobrá?"opýtam sa Dylana.,,Ak máš rada čarodejnice,tak áno."zasmeje sa.,,Tak to som v riti."usúdim a trieda sa naplní.Príde asi 300 ročná učiteľka.Začne vysvetľovať tému,ktorú som sa učila pred pól rokom.Tak som si ľahla na lavicu a prečkala hodinu.Keď odídeme z biológie poviem Dylanovi:,,Toto bola asi najzaujímavejšia hodina môjho života."pretočím oči.,,Ja som ich už zažil dosť."povie a predstiera,že plače.Ďaľšiu hodinu mám matiku.Ty?"opýtam sa Dylana.,,Ja mám Informatiku."pretočím očami.,,Asi sa odstrelím."poviem piskľavým hlasom a predstiera slzy.,,To zvládneš."odpovie súcitne a tiež piskľavým hlasom.Zakývam mu a idem blúdiť chodbami.
Nakoniec to nájdem.Sadnem si do druhej lavice k sympatické dievčaťu.Teda dúfam,že je sympatická.,,Ahoj ja som Holland Roden asi budeme sedieť spolu,tak som sa chcela predstaviť."poviem a usmejem sa.,,Super.Ja som Crystal Reed."odpovie a zasmeje sa.Skoro celú hodinu sa potichu bavíme.Učiteľka si nás nevšímala.,,Čo budeš robiť večer? "spýtala sa.,,Umm.Asi nič.Prečo?" poviem.,,Len tak,že či by si nešla von."povie.,,Samozrejme, napíšeme si.A akú máš teraz hodinu?"opýtam sa.,,Deják.Ty?"nahodím.,,Tiež.Asi si v našej triede."usmeje sa.,,1.B?"opýtam sa.,,Áno.Si v našej triede.To je super!"zapiští a ja sa pridám.Vojdeme do triedy a Crystal si sadne k nejakému dievčaťu.Pravdepodobne z Japonska.V tretej lavici zahliadnem Dylana.,,O'Dylan,čo tu robíš?"poviem smiešny hlasom.,,No,ja tu mám triedu.A ty?"zaškerí sa.,,Ja tiež.Takže sme spolu v triedeee!"zapištím a Dylan tiež.Obímeme sa a zdvihneme pravé nohy.Sadnem si k nemu.,,Takže!Kde sme skončili?"opýta sa učiteľ.,,Uh!"buchne si po čele.,,Zabudol by som.Máme novú žiačku."povie a ja sa postavím až idem za ním.,,Povedz nám niečo o sebe."povie.,,Som z Kanady a volám sa Holland Roden."poviem a usmejem sa.Potom mi učiteľ ešte niečo povie a ja idem zase naspäť za Dylanom.,,Čau Kanada!"zakričí Dylan.

,,Čau Kanada!"zakričí Dylan

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

,,Heej!Brien O'Dylan."zasmejem sa.,,Čo to máš na tričku?"spýta sa ukazujúc na mňa.,,Arctic Monkeys."poviem zamilovane.,,Aha."povie nechápavo.,,Niekedy ti pustím nejaké ich skladby."poviem.,,Okay.Takže hovoríš,že sa ešte niekedy uvidíme?"povie a Zdvihne obočie.,,S!e spomu v triede.A si predsa Brien O'Dylan.Bez teba by som sa odstrelila."Zasmejem sa.,,Bezomňa nevydrží nikto."povie a pobuší si hruď.

Hello!
Chcete aby to malo aj takýto dej ako sa s Dylanom viac a viac skamaráťuje alebo chcete prejsť rovno na podstatu príbehu,ktorá by sa odohrávala 2 roky na to?
Bye darlings!♣♣♣
Kate•Pug

Turned into Beast\Ff.Dylan O'Brien/POZASTAVENÉ Where stories live. Discover now