*domov*

13 0 0
                                    

Zatiahla Som ho dnu do sauny a spustila ju.

"Do sauny by sa malo chodit nahy" podotyka George s vyzivavym usmevom.

"Ziadny problem" zacnem sa smiat. Dam Si Dole vrh plaviek a potom spodok.
George kuka s otvorenymi ocami Ale hned sa spameta a da si Dole trenky. Celeho Si ho premeriam....on sa Na mna radsej ani nepozrie... chce byt zjavne Za slustneho.
Sadnem Si a on Si sadne hned Za mnou. Sedim vedla neho a Tak sa O neho opriem. Zacne Sa Na mna celu pozerat a chudak dostal stojaka. Ani Ja niesom cista...prave perverzne rozmyslam. Mam chut Po nom skocit. Vsetci vieme Co tym Myslim...vsak mam uz 17 rokov. Tak trochu Si uzit mozem ci?

Hned Si jednu facnem Za moje myslienky. George Po mne pozera ci mi sibe Ale Ja viem ze Ano...

George ma Zacal hladkat Po brusku ramenach a Tak...bolo to prijemne velmi moc Ale bolo mi strasne teplo,Tak Som vysla von a lahla si Na masazne kresla.. tam Som sa obliekla, Po chvilke George ku mne prisiel a zacal ma bozkavat.

Najprv jemne,popri tom mi vyzliekol tricko

"Teraz Som sa obliekla" zamumlem popri bozkavani.
Citila Som Na perach Ako sa usmial Ale neodpovedal.

Dala Som my Dole tricko a zacala rozopinat nohavice.Po klaknuty Na kolena kazdy vieme Co pride ;) Ked sa mi teda spravil do ust. Prehltla Som a zvysok sme sa premiestnili do postele.

(O Tom uz nebudem pisat :D )

Nikto Si Ani nevsimol ze sme s Georgom odisli az Na Sarah.
Uz Ked sme Len bez slova lezali v posteli Ked tam zrazu nabehla:

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 26, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Stratena v minulosti...Where stories live. Discover now