*domov*

9 0 0
                                    

Sarah mi zazne prehrabavat skrinu

"Sarah? Co hladas?" Zmetene sa Na nu pozeram.

"Uvidis" mavne rukou a dalej sa venuje mojej skrini.

Po asi 10 minutach sa ozve.

"Konecne" radostne zviskne.

"Co Si vzala?" Stale ju pozorujem a cakam Na odpoved.

"Plavky pre mna pre teba a pre Dius." Usmeje sa a tak si ich oblecieme. Ja Som Si vzala moje najnovsie. Boli No (vidite na fotke)...
Zideme Dole Po schodoch a ideme Na nasu zahradu... Na mojom vyhladovom miestecku sa Ernest,Dius a George stale rozpravali. Hodila Som Po Dius plavky.

"Oblec sa ideme sa kupat" zasmejm sa. Dia sa postavy a ide sa do domu prezliect.

"A Co mi?* Podotkne George...

"Hadam mate trenky"zacnem sa smiat "a ak nemate Tak idete nahy" vypukneme so Sarah do smiechu. George s Ernestom Len prekrutia ocami a pustia sa do vyzliekania...

Zbehla Som pripravit uteraky a taktiez niejaku zmrzlinu a jedlo a drinky, proste vsetko Co ku tomu patri. Ked Som prisla pro bazen a ukladala vsetko ostatny sa uz cvachtali v mojom obrovskom bazene. Iba George Nie.

"Preco sa nekupes?" Spytujem sa ho.

"Hadam budem slusny host a pomozem Ti a pockam Na teba" usmeje sa a hned zacne rozprestierat lehatka.

"Dakujem" trosku sa zacervenam.

Ked Som vsetko ulozila Len Som Si vydychla a George ma chytil Za boky. Hned som vedela ze to nieje moc dobre... a skonci to zle. Zacal ma steklit a Ja Som ho buchala Po jeho vypracovanom tele.
Vlastne prvy krat Ho vidim skoro naheho Len v trenkach. Vyzera proste skvelo. Pre seba sa Usmejem Ked v Tom ma z mojho 'uzasneho' zamyslenia vytrhne to ze Som vo vzduchu.

''GEORGE!!! Daj ma Na zem! Okamzite"miesto toho aby ma polozil ma hodil do bazena...mna Len striaslo z vlaznej vody Na mojej este pred chvilkou suchej pokozke.

"Ja ta zabijem!!! George!!!" Rychlo Som ho stiahla Za ruku a tiez spadol do bazena. "Ha!" Skodoradostne Som dodala.

"To nebolo fer!" Povedal Georde
."Co porosim?" Zacnem sa smiat. Ostatny sa tam tiez zacnu blaznit. Snazim sa ponorit Ernesta a miesto toho sa Po mne hodia Sarah a Dia. Hned sa potopym.

Tu chvilku Vo vode. Som Si zavrela oci a prestala vnimat vsetko naokolo vnimala Som Len seba a Tu vodu Ako prudi pomedzi moje prsty a cele telo. Zacala ma stipat vypalenina Na krku Ako este nikdy predtym nice nebolelo ci nestipalo. Hrozna bolest to bola.

A zrazu Som prec baby ma vytiahli von
... znechutene Som von z vody sla Lebo keby nejdem zadusim sa.

"Ako Si vydrzala Tak dlho but Vo vode?!" Nechapavo Na mna pozrel George.

"Ja-Ja -Neviem" zakoktala Som

Po chvilke ma napadlo jedno z mojich oblubenych miesto. Potaham Georga Za ruku a taham ho do domu.

"Kam ma tahas?" Prekvapene Na mna pozera Ale je vidno ze sa my to paci. Ja sa Len zasmejem.
Taham ho Smerom do pivnice.

"Preco sme Tu?"

"Pockaj a uvidis" zmurknem Na neho a zasmejem sa.
Sme Tu.

"Coze by mate aj saunu?!" Prekvapene Na mnaa kukne. "Dokonca aj masazny stol" Usmejem sa.

"Tvl" vydychol Si.

525 slov moj rekord :D dalsia cast bude trochu perverznejsia Len pre inf :D dufam ze sa vam zatial paci a nieste unudeny k smrti. :D NO JA TO PISEM NA ZASTUPOVANYCH HODINACH V SKOLE A CEZ PRESTAVKY CITAM AEBO PISEM :D

Stratena v minulosti...Où les histoires vivent. Découvrez maintenant