Capitolul 1

26 4 0
                                    

-Becca,întoarce-te!aud vocea lui Erick în spatele meu.

-Nu pot!Nu mă lasă inima!am strigat.

Şi de aici a început totul.Adică aici a avut loc accidentul,pe şoseaua aceea blestemată.Dar,să o luăm de la capăt,nu?

Iubitul meu,adică fostul.Da,fostul meu iubit,m-a înşelat.Şi ca de obicei cum se întâmplă în fiecare film sau serial,m-a înşelat cu cea mai bună prietenă.

-Eşti sigură că nu vrei să mai stai?mi-a deschis uşa mama.

-Nu.Ştii cum este Erick.Dacă nu mă duc să gătesc eu acum,o să o gătească el şi o să dea foc la bucătărie,am început să râd.

-Ok,scumpo!Să ai grijă de tine,m-a sărutat pe obraz.

-Pa!

Mergeam prin ploaie gândindu-mă ce face nemernicul de Erick.Ca de obicei,mie îmi pasă cel mai mult de el.

Am deschis uşa de la intrare a apartamentului încet gândindu-mă să-i fac o surpriză.Nu apuc să fac doi paşi că aud gemete din dormitor.

-Ce nai..?şoptesc.

Deschid uşa de la dormitor şi îi văd pe cei doi "iepuri" tragându-şi-o cât mai repede posibil ca să nu-i prind eu.Prost moment..

-Ce naiba,Erick?Ai spus că mă iubeşti,o lacrimă mi s-a prelins pe obraz.

Am fugit repede în timp ce el încerca să se îmbrace.Am fugit cât de mult am putut,dar tot m-a ajuns din urmă.

-Becca,întoarce-te!aud vocea lui Erick în spatele meu.

-Nu pot!Nu mă lasă inima!am strigat.

Dintr-o dată am simţit o durere insuportabilă în spate meu.Eram pe şosea lovită de o maşină,eram pe jos încercând să-mi menţin ochii deschişi.

-Becca,nu!Rămâi cu mine!Becca,te rog!Ţine ochii deschişi!

Însă nu puteam.Simţeam cum viaţa îmi alunecă printre degete şi cum mă simt din ce mai slabă.Următor lucru pe care mi-l amintesc au fost sirena ambulanţei care venise după mine.

O nouă viaţăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum