2 gün çok yavaş ve sakin geçmişti. Acaba bu fırtına öncesi sessizlik miydi???¿¿¿
Ben bunları düşünürken bir yandan da makyaj yapıyordum. Bir mafya ile evleneceğim aklıma gelmezdi. Ama güzel görünüyordu. Bana 2 şart sundular.
1)Evlendikten sonra ya iki çocuğumuz olur ve ikiside erkek olur.
2)Ben ilk çocuktan sonra öleceğim.
Ben birinciyi tercih ederim. 17 yaşında ölmeyi kim ister ki? Yada kim 17 yaşında anne olmak ister? Tam gelinliği giyecekken kapı çaldı. Ve benim "GİR" dememle içeriye Cenk'in girmesi bir oldu.
- Hadi! Çabuk ol. Herkes seni bekliyor. Ben kapıdayım 5 dakika içinde gelinliğini giy ve çık odadan..
Boş dokoko oçondo golonloğono goy vo çok ododon.
Sen çok biliyon sanki. Neyse. Tam çıkarken yine kapı çaldı. Bu sefer içeriye kızlar geldi. Yaklaşık 50 tane kız odaya girdi. Ayakkabı altına isim yazma zımbırtısı yapılacakmış. Ama küçük odaya sığmadık. Dedik salona geçelim. O sırada nikah memuru gelmiş. Nikahtan sonra dedim kabul ettiler. Kızlar çıkınca Cenk yanıma geldi. Çok şaşırmış görünüyordu .____________CENK___________
O karşımdaki kişi Damla olduğunu biliyorum ama inanamadım. Bu saçma gelinliğin bu kıza o kadar yakışacağı aklıma gelen en son şey olacağını düşünüyorum. Ama yanıldım. Çok belli. Koluna girdiğimde bir rüya başladı sanki.. Bi dakika... Benim hani kalbim sertti. Hani kimseye aşık olmayacaktım. Ve bahçeye nikah masasına geçme zamanı geldi.
_____________Damla_____________
Bütün o saçmalıklar bitip Evet deme kısmı geldi.
Δ Siz, Sami kızı Damla ERKAN. Cem oğlu Cenk ÇETİN'i kocalığa kabul ediyor musunuz??
~...
Δ Damla Hanım sizi bekliyoruz.. İyi misiniz??
~ Şey. Evet. Kabul ediyorum...
((((ALKIŞ))))
Δ Siz, Cem oğlu Cenk Çetin. Sami kızı Damla ERKAN'ı karılığa kabul ediyor musunuz??
-EVEtttttt...
((((ALKIŞ))))
Δ Bende ....... Belediyesinin bana vermiş olduğu yetkiye dayanarak sizi karı koca ilan ediyorum. Gelini öpebilirsiniz..
((((ALKIŞ))))
Evlilik cüzdanını bana uzattı ve imzaları attık. Cenk evlilik cüzdanını elimden alıp cebine koydu. Biz hemen el öpmeye başladık. Önce ben büyükannesinin, sonra da babasının elini öptüm. El öpme bitti. Kızlar masanın yanına toplandılar. Ben önce sağ ayakkabımı çıkarıp tek tek yazmaya başladım. Özge Melis Merve Ayça... Derken bitti. Sol ayakkabının altında "Cenk&Damla" yazıyordu. O yüzden nerdeyse 50 kızın adını 38 numara ayakkabının altına sığdırmayı başardım.
Düğün bitti. Biz evlendik.. Ve ilk uçakla Bali'ye gidecektik. Bu adamla 12 saat nasıl geçecek???