~2~

28 2 0
                                    

Nihayet eve geldim. Bizi evin önünde beklemiş. Hemen ona koşarak sarıldım. Bu beni çok rahatlattı. Eve girince babamla sevgilim kahve içmeye karar verdiler. Bende bu sırada valizi boşaltma işi ile uğraştım. Kahve içilmiş bile. Bizim ki gitmek istemiş. Babam tabiki demiş. Zaten babam her zaman çalışıyor. Babam da holdinge gitmiş. Annem de arkadaşlarıyla alışveriş yapmak için çıktı. Ben de önce duş aldım sonra saçlarımı tarayıp en sevdiğim şarkıyı açıp en sevdiğim pijama olan siyah renkli üstünde "I LOVE BLACK" yazanları giydim. Gerçi bütün pijamalarım siyahtı. Ve ben çok seviyorum siyahı. Başımı yastığa koyduğumda hemen uyumuşum.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Gözlerimi açtığımda babamın arabası gibi bir arabada son ses en sevdiğim şarkı çalıyordu
İlk başlarda babam beni bir yere götürüyor zannettim. Ama yanıldım. Çünkü o adam 20li yaşlarının başındaydı. Yan profilden çok yakışıklı bir adamdı. Boyu tahminen 190, hiç olmazsa 185. Benim uyuyup uyumadığımı kontrol etmek için arkasına dönüyordu. Hemen gözlerimi kapatıp uyuyor gibi yaptım. 5 dakika sonra falan bir villaya geldik ve önündeki taşlı yolda durdu. Benim bulunduğum sol arka kapı açılır açılmaz ben uyanmış gibi yaptım. Bu adam fazla yakışıklıydı. Benim ellerim ayaklarım bağlı olduğu için adam beni kucağında taşıdı. Biraz korktuğum için ne yapmam gerekiyor unuttum. Beni evin alt katında bulunan eski bir çocuk odasına getirdi o yakışıklı. Galiba erkek çocuk odası. Çünkü duvar kağıdı mavi ve üstünde uçaklar vardı. Ellerim ve ayaklarım çözülmüştü. Ben hemen bileklerimi ovdum. Hala neler oluyor anlamamıştım. Kaçırılmıştım belli ki. Ama kim tarafından ve neden? Eve nasıl girdiler? Ve en önemlisi o kalabalık sokaktan beni nasıl arabaya bindirdiler? Aklımda bu soruların cevabını ararken. Kapıdan içeri bir adam girdi. Biraz yaşlıydı. Ama çok korkutucu görünüyordu.
-Adın ne senin?
~Damla. Damla Erkan.
-Tanıştığıma memnun oldum. Ben de Cem. Cem Çetin.
~Beni neden buraya getirdiniz ve neden kaçırdınız???
-Baban yüzünden. Bana bir borcu var. Ve bu borcu seninle ödeyecek. Belki kızının canına mâl olacak ama olsun.
Dışarı çıktı. Kapı kitlendi. Odada herşey eskiydi. Bir kitaplık,kitaplığın yanında bir çalışma masası ve küçük bir komidin vardı. Ve yatağın karşısında bir dolap vardı. Dolabın içinde bir günlük vardı. Sararmış ve yıpranmış bir kapağı vardı. Dışarıdan sesler geliyordu. Ve kapının kilidini birisi açtı. Gelen yine o yakışıklıydı. Yüzüme baktı. Elinde bir tepsi vardı. Yemek vardı tepside. Bana yemek yemem gerektiğini söyledi. Ama belki de bu yemekler zehirli idi. Sadece şu içtim. Sadece....

Zorunlu Aşk  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin