PROVOCARE

1.7K 87 68
                                    


Deci,om fost provocat de Mortal_Proxy sa spun 10 chestii(de care probabil nu iti pasa) despre mine!

1.Ma numesc Alexandru(prietenii imi spun Alex sau Alegz)

2.Imi plac mancrurile italiene si inghetata,si ursuletii gumati.

3.Citesc povesti de groaza(legende urbane,creepypastauri etc.)

4.Am avut doi papagali,Coco si Cocuta da Cocuta a zburat si Coco a murit de batranete,a trait mult pentru un papagal.

5.Imi place sa desenez,da nu ca orice om normal(oameni sau peisaje etc.) nuuu eu ma pricep sa desenez cranii si cutite si alte arme letale,ocazional mai desenez si lupi care urla la luna.

6.Joc Maincreft(Minecraft),Gta V,Clash of Clans,Assasin's Creed 4 si multe altele...

7.Cand eram mic credeam ca sunt vampir si faceam ca toate animalele salbatice cand aprindea cineva lumina...

8.Viata mea e cam paranormala(cred ca unii cititori stiu asta)

Nu ma credeti?

Puneti-va in situatia de a sta la ora 10 noaptea in parc,si dintr-o data sa s inchida lumina si s auzi doi barbati care rad ca psihopatii si usa unei dube inchizandu-se si dupa mai vorbim.

Saaaaau sa vezi doua maini pe un geam incuiat dintr-o casa in care nu ERA nimeni,doar eu si un prieten si ne uitam pe geamul unei camere.

Coincidenta era ca fix in casa aceea a murit bunica amicului meu...

Bun revenim la 10 chestii despre mine:

9.Sunt nascut pe 11 noiembrie,adica 11.11,si o fata care o cunosc de la 2 luni e nascuta pe 12.12.

Sunt mai mare cu o luna si o zi decat ea.

10.----scrieti in comentarii ce mai vreti sa stiti------


Provoc pe cine vrea!


BONUS FACT:Odata am facut replica jurnalului din Ciudateni

O iesit tare.

Alegz incheiat.

Meme-uriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum