SIR ODASI

21 2 0
                                    

Nedir yaşamak? Yani en fazla ne olabilir ki? Hissetmek mi? Nefes alabilmek mi yoksa? Herkese göre farklıdır. Yaşamak farklı duygular içersinde,farklı hisler hissederek,yaşam tarzları bambaşka olan insanlar var dünyada. Bana göre yaşamak dolu dolu bütün duygularla hissetmek gibi. Ben bu duyguları yaşarken; bazen o kadar acı çekerken, bazense gülmekten karnıma ağrılar girer,gözlerimden yaş akardı gülmektendi bunca olanlar. Peki ya göz yaşlarım acıdan,üzüntüden ya da başka birşeyden.


Benim hikayem bambaşkaydı. Küçükken bile yanlız başına ağlayanlardım ben. Mutluluktan değildi ama ağlamalarım. O kadar çok şeye tanık olmuştum ki psikolojim başka boyutlara geçmişti artık. Her insan yapar belki de çok iyi birşey olsa bile o şeyi yapabileğinizden eminseniz bile en kötü ihtimalini düsünmüşsünüzdür. Ben öyle yapardım,yapıyorum ve galiba sonsuzluğa yapmaya devam edeceğim. Boyle görünüyor çünkü.


Aslında böyle yapılması belki de yaşayacağımız acıyı hafifletecek. Şahsen öyle oluyor gibi. En kötüsünü düşünerek ağlamak,acı çekmek,üzülmek ya da en iyi ihtimali düşünerek sevinçten havalara uçmak,etrafa gülücükler saçmak ya da kendi kendine gülmek ne kadar güzel hisler bunlar. Hayatın tadı tuzu. Hayatın her saatini,dakikasini ve saniyesini yaşamak,yaşatmak gerekir.


Öyle daha mutlu olur enazından insanlar kim bilebilir pişman olmamak için herşeyi denemeli insanoğlu. Sonradan keşke dememek için bunu da yapsaydım,o an bunu yapsaydım daha doğru olurdu,keşke şu,keşke bu. Her insanın keşkeleri vardır. Hiç olmaması gerekirdi dediği şeyler olmuştur. İnsan içinden ne geçiyorsa onu yapmalı. Elini vijdanına koyduğu zaman rahat olabilmeli orası. Ya da gece düzgün bir uyku çekmeli. İnsanlar belki de sürekli mantığıyla hareket ettikleri için kaybetmişlerdir. Mantık demek kendi çıkarı için kendini düşünmektir bence. İnsanoğlu kendini düşünmeyi bıraksa bu kadar olay olmaz dünya da belki de.

Kim bilebilir ki yaşamak gerekir.bunun sonucunda da yaşatmak ama en doğru şekilde düzgün şekilde...

SIR ODASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin