Herneyse 1 ay önceydi normal uyandım buzdolabında herzamanki gibi bir ***** yoktu sigara yakım dışarı çıktım markete gidip zeytin peynir almaya aldım geldim evde kahvaltı yaptım her şey normaldi ***** adlı arkadaşımın yanına gittim oturuyoduk onla birde birkaç arkadaşla. ***** psikoloji okuyodu ben pek anlamam herneyse herkez gitti ikimiz kaldık *****'i teyzesi aradı işte bilirsizin doktorluk okuyan çocuğa akrabalar der gel bir bak başım ağrıyo sen bilirsin gibisinden o hesap teyzesinin arkadaşı kocasından boşanmış psikolojisi bozulmuş durumuda iyi olmadığından doktora gidemiyomuş o yüzden *****'i çağırdılar.(Kocaeli gebze'de oturuyoruz ikimizde teyzesi de akmeşe'de oturuyo) Benimde o günlerde pek işim olmadığı için benide çağırdı bende gelirim problem yok zaten sıkılıyodum evde dedim. Herneyse bir kaç kıyafet hazırlayıp gittik. Arabayla yol 3 saat sürdü.(İzmitliler bilir yol çalışması var o yüzden geç gitmiştik biraz) Gittik teyzesi bizi çok iyi karşıladı çaylar kekler filan karnımızı doyurduk sonra. Akşama kadar gezdik işte kadına görmeye gittik teyzesiyle felan beraber kadın iyi gözüküyodu arkadaşım baya konuştu kadınla saat 10 gibi işini bitirdi sonra arkadaşıma sordu kadın iyi ama dedi ilaç alması lazım o yüzden kendi parasıyla dokora götürdü. Doktor ilaç verdi ama ****** in içi pek iyi değildi 3 gün geçtikten sonra iyileşmesi yerine gitgide konuşmamaya ve uyumamaya başladı. Arkadaşım durumun ciddi olduğunu anladı ve her ihtimale karşı getirdiği kameralarla çekim yapacağını söyledi.(psikologlar bu durumlarda hastanın durumunu kayıt altına almak için kameraya çekerler). Benim kıyafetlerimin hepsi kirlendiğinden ben kıyafet almaya gidiyorum diyerek yanından ayrıldım öğlen saatleri oda kadının yanına çekim yapmaya gitti gittim kıyafet alarak geldim ve kadınının yanına yani arkadaşımın olduğu yere bende gittim arkadaşım hala çekim yapıyordu ancak kadına baktığımda kendinde olmadığını yani ağzından felan köpük çıktığını gördüm hemen hastaneye götürdük 1 gün yattıktan sonra geri döndürdüler. Artık arkadaşım yada ilaçlar işe yaramıyodu 1 hafta süre geçmişti kadın artık kendi sesiyle değil başka bir sesle ve yabancı bir dille konuşmaya başlamıştı. Ama pek cinlere inanmadığımdan hiç aklıma öyle şeyler gelmemişti ne benim yada arakadaşımın. Arkadşımın teyzesi artık bir işe yaramadığını anlıynca bir hoca çağırmaya karar verdiler ve Ömer hoca adlı temiz yüzlü bir adamı çağırdılar.Hoca kadını görür görmez Nas ve bilmediğim başka duaları okumaya başladı. Kadın bi anda çıldırdı ki bu arada arkaşaım çekim yapmaya devam ediyodu. Hoca dua ettikçe kadın deliriyodu biz arkadaşımla çok korkmuştuk ve hoca hala dua okuyordu en son kadın bayıldı.Hoca bize bu evde güneş almayan kuyu varmı dedi bizde evet dedik evin arkasında eski bir kuyu vardı çünkü hoca koşarak oraya gitti ve kuyunun dibini kazdı dibinden inek kafasından tutunda koyun postuna kadar herşey vardı ve içinde bir arapça yazı olan kağıt vardı hoca kağıtı alarak okunmuş su olduğunu tahmin ettiğim bir şeye sokup sonra yaktı kadın sonra düzeldi. %100 yaşanmış bir olaydır bu olaydan sonra her şeyden her sesden korkmaya başladım ancak yeni yeni düzeldim he bu arada köyün adı karaabdulbaki köyü.