Je reist graag maar wilt niet een ov kaart hebben met je naam en al je gegevens.
je kunt dan op Internet een anonieme ov kaart aanmaken en geld op storten en gewoon gebruiken.Hoe krijg je iedereen aan het dansen op een bruiloft? ??
Je kent het wel iedereen vast geplakt aan hun stoel en niet durfen te dansen.
Dan weet ik de oplossing je moet echt swingende nummers opzetten zoals:'i gotta feeling' van black eyed peas. Je moet het ook een beetje afwisselen van een slow nummer naar een feestelijke nummer. En het belangrijkste is natuurlijk dat het bruidspaar zich op hun gemak is.Hoe kun je je kamer mooi maken met een klein budget??
Ga naar een kringloopwinkel je denk daar zitten allemaal afdankertjes in ja dat klopt maar wel hele leuke decoratieve spul dat je nog kan gebruiken je herbruikt het en dat is helemaal niet zo slecht.
Of je gaat naar de action daar us het meeste wel goedkoop maar jammer genoeg niet allesAls je een jong vogeltje op de grond ziet liggen pak het dan niet met je blote handen op als je dat doet is de kans groot dat de moeder het jong afstoot je moet het oppakken met handschoenen en het dan op een hogere plek neefzetten dan is het makkelijker voor de moeder om het jong te vinden.
Dit is nog een hoofdstuk sorry ik had een hele tijd geen inspiratie xxxx simonevdvegt1