~Rüzgarlı Ev~

33 1 3
                                    

Gördüğüm şey beni öylesine etkilemişti ki korkudan ne yapacağımı bir an şaşırdım.Telaşla ormana doğru kosmaya başladım.Arkamdan biri geliyordu buna emindim karnlıkta pek fazla göremesemde adamın gölgesi ağaçlarda belli oluyordu.Bi an durdum nefesim kesilmişti soluk soluğa kaldım yakınlarda ki bi ağaca yasladım.Omzuma bir el dokundu,ne yapacağımı bilemedim ve arkamı dönünce o an dehşete kapıldım! Gördüğüm sey ödümü patlattı.Konuşamadım,sesim kesildi gözlerim yuvasından fırlayacak gibi oldu beni tokatlamasıyla bayıldım.Aradan bir müddet geçtikten sonra uyandım.Karşımda dikiliyordu büyük bir ihtimalle benim uyanmamı bekliyordu.Bana sakin olmamı ve sessiz kalmamı söyledi çaresizce kabullendim.Dışarıda soğuk bir ruzgar vardı tilkilerin ve kurtların uğultusu eve kadar geliyordu.Korktuğumu anlamıştı belkide bana telas yapmadan dinlememei istedi,kafa salladım çaresizce dinlemeye başladım.Bana bir vampir olduğunu ve geceleri sadece vampir olduğunu söyledi.Korktum,sadece kafa salladım onu dinlerken kendimden geçmistim,uyumuşum.Sabah uyandığımda bi ırmağın kenarinda buldum kendimi,nerdeydim?beni buraya kim getirmişti?Hiçbir sey bilmiyordum.Aklım fikirim dün geceki adamdaydı madem yardım etmek istedi beni neden buraya atmıstı?hiç düşünmeden yola koyuldum ormandaki hayvanlardan korkmuştum nihayet eve ulaştım.İçeride adam yoktu her tarafa baktım ama bulamadım içeriye oturup bekledim.Az sonra kapı gıcırtıyla açıldı gelen o vampir adamdı.Beni görünce şasırdı sanki,ona sakin olduğumu ve onla konusmak istediğimi söyledim oda benle aynı fikirdeydi.Uzun bir sure konustuktan sonra telas yapmamaı korkmasam eger orada kalabileceğimi söyledi bende kabul ettim çünkü adamı yakından tanımak istiyordum.Adamın adını sordum bana "rüzgar"olduğunu söyledi.Bir iki saniye sonra benim adımı sordu bende "Lara"ve bana kinle baktı neden olduğunu bilmiyordum ve bana o ismden nefret ettiğini hemen evi terk etmemi söyledi.Sadece öylece baktım...

Ormanda KayboluşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin