1.BÖLÜM

51 3 1
                                    

Gözlerimi diģer odadan gelen müzik sesi ile açtım.

"Yeter artık kıs şunun sesinii."

"Niye kısıyomuşum karışamasın bana su sen."

Kimle konuştuğumu merak ediyosunuzdur açıkliyim.

Ben Burçin 19 yaşındayım. Üniversitiye yeni başladım yani başlicam. İkizim Çağdaş dertli başımın tacı. Aynı Üniversiteye gidicez. Ben heycanlıyım ama onda tık yok her neyse.

"Çağdaaşş!"

"Ne var neee!"

"Kıs artık şunun sesini."

"Çok beklersin."

Çağdaşla daha uğraşamicamı anlayıp yataktan kalktım. Rutin işlerimi yapıp aşağa indim.

Mutfağa geçtiğimde Emine abla gene sofrayı donatmıştı.

"Günaydın Emine abla."

"Sanada canım."

"Gene donatmışsın sofrayı."

"Afiyet olsun."

"Annemller kalktımı."

"Babanız az evvel çıktı. Annende gelir şimdi."

"Sağol."

"Günaydın Emine abla"

"Sanada günaydın Çağdaş."

Kahvaltı yaparken kapı çaldı. Emine abladan önce davranıp kapıya koştum. Her halde kızlar gelmiştir. Kapıyı açtığımda Erenle ve Erdemi görmemle biraz şok oldum.

"Ooo beyler siz bu evin yolunu bilirmiydiniz. Çağdaşı sorcaksanız içerde kahvaltı ediyo gellin içeri ben onu çağriyim."

Mutfağa gidip Çağdaşa arkadaşlarının geldiğini şöylediğimde hemen içeri koştu.

"Anne ben bugün kızlarla dışarı çıkcam. Belki alış veriş yaparız diye düşünüdük."

"İyi fikirde bu gün teyzene gitcektik."

"Aaaa ben onu hepten unutmuşum."

"Arkadaşlarınla hep görüşüyosun. Bugünde teyzene vakit ayır."

"Off tamaam bare kızllara haber veriyim."

Telefonumu alıp Derini aradım.

"Aloo Derin."

"Hazırmısın almaya gelelimi."

"Yok ben bu hün teyzeme gitcemizi unutmuşum. Yani gelemiyorum size iyi eylenceler."

"Tamam baybay selam söyle teyzene"

"Tamam sòylerim bayy"

Yarım saatir Çağdaşı bekliyoruz. Benim bildiğim kızlar uzun saate giyinir ama bizim Çağdaş değişik.

"Laaan! Hadi ağaç oldum burda. Meyve vercem yakında."

"5 dakika bekleyin geliyorum."

Selam kitap tecrübem yeni olduğu için bazı yazım hatalrı olabilir şimdiden özür diliyorum inş güzel bölüm olmuştur

İYİ OKUMALAR...♥♥♥

NEDEN?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin