Medya: Demir
Çağdaş'tan
-----------------Burçin beni Baranın yanına gidiyo boliyo ama ben ax ilerde oturan arkadaşım Demirin yanına gidiyorum. Demirin evinin önüne geldiğimde hemen zile bastım. 1 dakika sonra kapı açıldı acaba yanlış zamanda mı geldim anladınız siz. Merdivenlerden çıkarken bi ara başkaların ziline basıp kaçasım geldi. Kapının önüne geldiğimde zile basamı, basmasam mı bilemedim ama sonunda bastım. Kapı hemen açıldı. Karşımda uykulu bir Demir beklemiyodum.
"Ooo kardeşim öğle oldu hala uyuyosun hayırdır."
"Vaayy hoş geldin geç içeri."
"Bişey sorcam içerde kız varmı?"
"O işleri bırakalı 2 sene oldu."
"Daha yapmam diyosun yani."
"Öyle bişey demedim neyse Burçin napıyo."
Demir Burçin derken parlayan gözlerini görmedim değil.
"Napsın oda Baran diye bi çocuk var onu kesip duruyo."
"He anladım. Onun sevgilisi yokmuydu."
Benim söylediğim şeyden sonra Demirin suratı düştü. En iyi arkadaşım kardeşimi yani ikizimi seviyo neresini seviyolar şu Burçinin anlamıyom sümüklünün teki filan derim ama şaka yaptım Burçin duyarsa beni mahfeder neysee. Acaba sorsam mı ne desem. Sen Burçine aşık mısın lan. Yok bu olmadı. Ben nelerle uraşıyorum.
"Abi bişey sorcam."
"Sor kardeşim."
"Ama doğruyu söylicen tamam."
"Tamam."
"Sen Burçinden hoşlanıyomusun? Doğruyu söyle."
"Iı...şeyy of abi böyle olmasını istemezdim ama evet hoşlanıyorum. Bunu söylemekle içimden büyük bi yük kaltı ama bunu bi Burçine söylemesi var onu napcam bilmiyorum."
"Tmamam işini kolaylaştırıyorum akşam hep gitiğimiz bara gidelim orda söyle daha iyi olur senin için."
"Bilmem gelirlermiki."
"Bekle hemen soruyorum."
"Alo Burçin napıyosun."
"Hiç boş boş oturuyorum, ne oldu ne istiyosun."
"Ne? Diyorum ki akşam bara gidelim hep beraber ne dersin."
"Bilmem olur ben bi kızlara soriyim."
"Tamam hadi kapat."
"Bay......."
Sözünün devamını getirmeden suratına kapatım telefonu.
"Eee ne dedi. Geliyolarmı?"
"Kızlara soriyim dedi onu bunu bırakta sen söylicenmi bu akşam."
"Cesaret edebilirsem evet."
"İyi ozaman akşama görüşürüz. "
BURÇİN
--------------Çağdaşla konuştuktan sonra ennem den izin alıp eve geri döndüm. Akşam için kızlara toplu mesaj attım. Hepsinden onay gelincede Çağdaşa haber verdim. Çağdaşın ilk sorusu " Bade kesinlikle geliyo dimi?" oldu. Eve vardığımda hemen odama çıktım. Gece için ne giysem diye bakınmaya başladım etek mi giysem yoksa elbisemi. Sonunda bi kıyafeti seçip kenara koydum. Saate baktığımda 3 saatimin kaldığını gördüm.