YENİ HAYATIM

56 11 7
                                    

Medyadeki ilk isim Çağla
Keyifli Okumalar😃😃

Hayatıma yeni sayfalar açmak için berbat evimi terk etmiştim.Ve şuan Havaalanındayım.Uçağa bindim.Kulaklıklarımı takıp İzmir'deki arkadaşım Damla'ı aradım.Telefonu açar açmaz:
-Alo Çağla'm canım nasılsın?demişti.
-İyiyim Damla'cım sen nasılsın?
Damlayla uzun zamandan beri görüşemiyorduk.Çok özledim onu.
-Bende iyiyim.Ee hayırdır?
-İzmir'e geliyorum.Beni-------.
Her zamanki Damla işte Her zaman sözümü keser.
-Bitanem o zaman Keremle seni almaya geliriz.
-Olur.Seni çok özledim Damlammm.
-Bende seni Meleğim...

Şuan İzmir havaalanında Damla ve Kerem'i bekliyorum.Hava almak için dışarı çıktım.Kulaklıklarımı takıp müzik dinledim.Ve etrafı izledim.5 dakika sonra Kerem ve Damla'nın geldiğini gördüm.Heyecanla yerimden kalkıp onların yanına doğru hızlı adımlarla koştum.Damla beni görmemişti.Arkasından ona sarıldım.Oda bana sarıldı.
-Hadi Ayrılın artık.Bende sarılıcam.Dedi Kerem masum bir sesle.
Kerem benim çocukluk arkadasım,sırdaşım,yoldaşım,canım,Herşeyim.Onu da çok seviyorum.En sevdiğim arkadaşımın sevgilisi.Yani Damlanın.Keremlede sarıldıktan sonra arabaya doğru ilerledik.Gerçektende onları çok özlemişim.Arabaya bindik.

●●●●●●●●●●●●●●●●●●
BİRKAÇ GÜN SONRA
●●●●●●●●●●●●●●●●●●
Artık İzmir'e alışmıştım.Damlanın evinde kalıyordum.Kerem ve Damlanın gittiği okula da yazılmıştım.Ve birsürü arkadaşım vardı.Herkesi çok sevmiştim.Herkes benim için bir iyilik yapmıstı.2 kişi dışında.Ezgi ve Buse.Okulun malları.O kadar gıcık o kadar kalın kafalılar ki.Saçlarını yolasım öldüresim var.Neyse bosverelim şunları.Okulda meteor erkekler var.Bi insan bu kadar mı yakışıklı olur diye geçirmiştim içimden.Adı Eymen'miş.Keremin en iyi arkadaşı.

Uyandığımda saat baya geç olmuştu.Hemen bir duş alıp aşagı yorgun argın indim.Damla aşağıda yoktu.Odasına girdiğimde uyuyordu.
-Damla kızım kalksana saat kaç olmus.Hâlâ uyuyorsun.
-5 dakika dahaaa.
-Kızım kalksana saate bi bak.
-Ohaa kızım saat gelmiş.Bana niye söylemiyosun.
-Kızım ben seni kaç saatdir çağırıyorum.Kalk hadi üstünü giy.Bende giyiyim.
-Uff tamam.
Üstüme su mavisi gömleğimi, altıma siyah pantolonumu giydikten sonra aşağı indim.Damla mutfakta ekmek arası yapıyordu.Gidip ona yardım ettim.İşimiz bitince Dışarı çıktık ve arabaya bindik.Hem konustuk hem Ekmek arasını yedik.Okula girdiğimizde tüm gözlerim bizim üzerimizdeydi.Keremi görünce onun yanına gittik.
-nasılsın?dedi sarılarak Damla.
-İyiyim bitanemm.Çağlam meleğim sen nasılsın?dedi bana.
-Bende iyiyim,dedikten sonra yanlarına oturduk.Tabikide Eymen'de yanımızdaydı.Her zaman ki gibi yakışıklıydı yine.
-Çağla senin sevdiğin birisi varmı ?diye sordu Güney. Kerem,Eymen ve Güney hiç ayrılmayan üçlü.Bende tuhaf bir suratla:
-Hayır,yok,dedim birkaç saniye sessizlik oluştuğunda:
-Ayarlıyabiliriz sana sevgili.Bu okulda erkek çok,diyerek iyice bozdu beni Güney.
-Hayır.Gerek yok,dedim.Ve Eymen bana bakıyordu.Seninle sevgili olabiliriz diyen gözlerle.Bende olur diyen gözlerle.😁😁Eymen benim kankam olmuştu.
-Hadi Damla gidelim.
-Tamam gidelim.

2 gün sonra Kerem'in evinde bir parti olacaktı.O yüzden Damla ile alışverise gidecektik.Belki Eymen ve Kerem de gelebilirdi.Alışverise gideceğimiz için odamda hazırlanıyordum.Üstüme siyah sıfır kollu
t-shirt altıma ise açık mavi şortumu giydikten sonra makyaj masama oturdum.Rujumu,eyelineri sürdükten sonra Damla beni çağırdığı için aşagı indim.Yine Damla çok güzel olmuştu.
-Hadi çıkalım.
-Tamam çıkalım.
Arabaya bindik ve konuşmaya başladık.Gideceğimiz yer baya zengindi galiba.İlk kez gidecektim.
Galiba gelmiştik.Arabadan indik ve mağazaya doğru yürüdük.Tabikide Eymen ve Kerem bizi bekliyordu.
-Nasılsınız?dedi Kerem.
-İyiyiz.Kerem siz nasılsınız,dedim bende.
-Bizde iyiyiz,dedi Eymen,Şimdi benim anlamadığım Eymen neden cevap verdi. Damla çok heyecanlıydı.Ee tabi bende heyecanlıydım.Neyse içeri girdik ve gözüme bir elbise çarptı.Çok güzeldi.Onu Damla'ya göstermek için onu çağırdım.
-Damlaaa.Canım Bi gelirmisin?
-Efendim Canım.
-Bu nasıl?
-Oo bu baya güzelmis.Hadi bi dene.
-Peki.
Deneme kabinine hızlı adımlarla yürüdüm.Üzerimdekileri çıkartıp mavi önü kısa arkası uzun elbiseyi giydim ve kabinden çıktım.Damla,Kerem ve Eymen beni bekliyorlardı.
-Ayy kızım bu çok güzel olmuş,hadi bunu alalım.
-Kızım hayır ben bunu giymem.Giysemde en fazla rezil olurum.
-Hayır lan niye rezil olcaksın.Sizce güzel olmamışmı?
-Tek kelimeyle Mükemmel,diyerek heyecanlandırdı beni Eymen.
-Çağlacım bu çok güzel.Rezilde olmassın.
Aslında güzel olmuştum da iste.Başka şeylerede bakmak istiyordum.
-Ben biraz daha baksam.Kararımı sonra söylesem olmaz mı?
-Tabi canım.Mağaza senin,dedi Kerem
-Damla hadi beraber bakalım.
-Olur canım.Beyler hadi sizde kendinize bakmaya gidin.Biz sizi ararız.
-Hadi gidelim o zaman Kerem.
-Gel benim arabayla gidelim,onlar gittikten sonra ben üstümü çıkarmaya gittim.Çıkardıktan sonra Damla nın yanına gittim.
-Kıız bu çok güzel.Ben bunu deniyim.Sende biraz şu tarafa bak oradakiler kısa elbiseler var.Şuradada uzun elbiseler var.
-Tamam dene.Ben kısa elbiselerin tarafındayım.
-Tamam canım.
Kısa elbiseler tarafına yürüdüm.Etrafa baktım.Hmm ayakkabıda varmış burada.Dolgu topuklu vişne renkli ayakkabı gözüme çarptı.Onu elime aldım.Fiyatına baktım.Ucuzdu bu mağaza ve de guzel.Elimde ayakkabılarla beyaz elbise gördüm.Dantelli dantelli.Diz kapaklarımın çok az üzerindeydi.Ancak süperdi.Ayakkabılarımlada uyumluydu.Kabine doğru yürüdüm Damlayı çağırmak için.
-Kızım nerde kaldın.Kaç saattir bi elbise giyemedin.
-Geldim geldim,kabindenden çıktı ve
-Oha kızım bune süper lan buu.
-Evet yaa bu çok güzel oldu.
-Bide şu ayakkabıyla elbiseye bak.
-Kızım bu daha güzel öbürünü boşver.Ayakkabıda guzel.Hadi artık bunları alalım.Bende ayakkabı bakıyım
-Evet çok yoruldum.Gel ayakkabılar şurda.Ben ödeyim.Sen ayakkabı filan bak.
-Bekle beraber öderiz.Şimdi benimle gel.Beraber bakalım.
-Poff.Tamam.
-Ayy bu da güzelmiş
-Kızım bune yaa
-Uff.Peki bu,dedikten sonra telaşla bağırdım
-Damlaaaaa!!!!!!
-Noldu lan???
-Kızıımm biz takı bakmadıııkkk!!
-Mal bende korktum.E bakarız.Zor bişey mi?
-Ama ya unutsaydık? Partinin en güzel kızı bizim olmamız lazım.En güzel kızın takısı olmassa olur mu?
-Uff.Kızım saçmalama.
-Puuff.
-Ayy kızım bak şu ayakkabı da güzelmiş.
-Ayy gıız evet güzel.Alda gidelim.
-Gel.Hadi.Ödeyelim şunları.
-Takıılaaarr ?!?!?!
-Başımın belası gel hadi bakalım.
-Başının tatlı belasıyım kız
-Allah'ım sen bu kıza azıcık akıl ver.
-Ay yürü kız.
-Ayy ay
-Ayy şu kolye güzelmiş.
-Aa evet çok güzelmiş.Hadi alda gidelim artık.
-Ama küpem yok.
-Yeter!Bişey alda gidelim.
-Dur kız hadi küpe bakalım.
-Bak bu küpe çok güzelmiş .Aa hatta şu yüzüğüde al.Hadi artık gidelim.
-Ay ben hepsini alıyım demi.
-Uff ver şunları.Ben ödeyim.Sende Keremi ara.
-Tamam
Telefonu aldıktan sonra Kerem'i aradım.
-Alo Kerem.
-Ha efendim Çağla.
-Neredesiniz.
-Geliyoruz şimdi.
-Tamam hadi gelin by by
Telefonu kapattıktan sonra Damla'nın yanına gittim.

O yıldızcığa basın lütfen.Yorumlarınızıda eksik etmeyin.

Tesadüf AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin