Parti günü geldi çattı.Herkes çok heyecanlıydı.Tabii En çok Kerem.Kendi evinde ilk kez parti olucaktı.Bende Kerem'in evine ilk kez gidecektim.Şimdi kuaförde saçımızı yaptırıyoruz.Damla,Ecrin ve ben.Ecrinde bizim yakın bir arkadasımız.Damla'nın saçı bitmişti.Şuan makyaj yaptırıyordu.Bizde saçımızı yaptırıyorduk.Sağ tarafımda da Ecrin saçını yaptırıyordu.Ancak Damla süper olmuştu.Ecrinin elbisesine zaten bayıldım.İkimizin de saçı bitmişti.Bizde Damlanın yanına makyaj yaptırmak için gittik.Damla'nın işi bitmişti.Bende makyajımı yaptırdım ve dışarı çıktım Damla ile beraber.Damla Kerem'i aradı.
-Alo Bitanem.
- Kerem bizim islerimiz bitti.Bizi almaya gelir misin?Seninde işin bittiyse tabi.
-Tabi gelirim canım.
-Tamam by by bitanem.
Telefonu kapattıktan sonra
-Çağlam süper olmussun sen.
-Teşekkür ederim bitanem.Sende güzel olmussun.
-Gel Ecrine bakalım.
-Hadi gel bakalım
İçeri girdiğimizde Ecrininde işi bitmiş görünüyodu.Son işlerimizi yaptıktan sonra dısarı çıktık.Birkaç dakika sonra Kerem ve Eymen'in geldiğini görünce arabaya bindik.
-Oo arabada mükemmel 3 tane kız var,dedi Kerem.
-Evet yaa hepsi süper olmuş,dedi Eymen
-Ah sizde çok güzel olmussunuz.Kerem'in evine gelmiştik.Partinin olduğu bahçeye girdik.Çok süslüydü.Evi tek kelimeyle harikaydı.Son hazırlıkları yaptık.
●●●●●●●●●●●●●●●●●●
BİRKAÇ SAAT SONRA
●●●●●●●●●●●●●●●●●●
Davetliler gelmeye başlamıştı.Çok yorulmuştum.Ordan buraya burdan oraya.Parti başlamıştı.Şuanda havuzun etrafında Damla ve Kerem dans ediyorlar.Ben ise onları izliyorum.Ecrinde Güney ile dans ediyor.Bende onları izliyorum.Habersizce birisi bana el uzattı.
-Benimle dans eder misin güzel kız,bunu diyen Eymen
-Tabiikide.
Heyecanla yerimden kalkıp bizde havuzun etrafında dans etmeye başladık.Kalbim yerinden çıkacaktı.Şuanda biz Eymenle dans ediyoruz.İnanamıyorum.Eymen kendi kendine
-Uff ben dayanamıyacağım söyliyeceğim.
-Neyi söyliyeceksin.
-Ha ben dışımdan mı söyledim?
-Evet dışından söyledin.Peki ne söyleyeceksin?Biraz sessizliğin ardından
-Artık bu kelimelerin ağzımdan çıkma vakti.
-Hangi kelimenin?
-SENİ SEVİYORUM.
-Gerçekten mi?
-Evet.Sana aşığım.Seni çok seviyorum.
-Bende seni seviyorum.
-Ah biliyodum Beni seveceğini beni çok mutlu ettin,diyerek bana sarıldı.Bende ona sarıldım.Ama sımsıkı sarıldım ona.Alkışlamıştı herkes.Ama neyi ?kafamı Eymenin omzundan kaldırıp etrafıma baktım.Olamaz sahnede sadece biz vardık.Herkes bizi alkışlıyordu.Eymeni bırakıp koşarak eve ilerledim.Damla arkamdan bağırıyordu.Oradaki koltuğa oturdum ve gözyaşlarım benden izinsiz akmaya başlamıştı.Damla yanıma oturdu.Ve ona sarıldım.
-Sen Eymeni seviyorsun demi.
-Evet hemde çok.
-O seni seviyormu?
-Evet.
-Çok mutlu oldum bitanem.Hadi ağlama artık.Gel elini yüzünü bir yıka.Makyajın akıcak.
Banyoya elimi yüzumü yıkamaya gitmek için üst kata çıktık.Banyoya girdik.Elimi yıkadım.Makyajımı düzelttim.Kapı açıldı.İçeri giren Eymen'di.Bana özür dileyen gözlerle bakıyordu.
-Neyse ben sizi başbaşa bırakıyım,diyerek çıktı Damla.Hemen ardından
-Özür dilerim.
Ben cevap vermemiştim.Banyodan çıktım.Ve koltuğa oturdum.Hemen ardımdan Eymen geldi.
-Çok özür dilerim.
-Önemli değil.
-Hadi ama asma suratını.Böyle olsun istemedim.Seni çok seviyorum.
-Bende seni seviyorum.
-Ama ağlama artık.Hadi gel gidelim.
-Tamam ağlamıycam.
Eymen ellerimi tuttuktan sonra aşağı bahçeye indik.Ama partinin olduğu bahçeye değil.Arka bahçeye.
-Affettin mi beni?
-Tabiikide.Affettim.
-Seni çok seviyorum.
-Bende seni.
-Hadi eğlenelim.
Arka bahçe bile çok kalabalıktı.Kalabalıktan çıkıp sahneye ilerledik.Yine dans ediyorlardı.Eymen bana
-Hadi gel dans edelim.
-Yine rezil olursak?
-Boşver.İkimizde birbirimizi seviyoruz demi.
-Evet.Hemde çok.
-O zaman neden rezil oluyoruz ki?
-Haklısın.
Sahneye geçtikten sonra da dans etmeye başladık
-Seni çok seviyorum.
-Bende seni.●●●●●●●●●●●●●●●●●
Parti bittikten sonra
●●●●●●●●●●●●●●●●●
Çok yorgundu herkes.Keremin evinde oturmuş film izliyorduk.Ben Eymenin,Damla Keremin, Ecrin ise Güney omzunda mısır yiyordu.Tuhaf olan şey bizim Eymen ile 1 gecede sevgili olmamızdı.Bence 1 gece değilya zaten birbirimizi çok sevmiyomuyduk seviyoduk.Ee şimdide sevgiliyiz.
-Uff ben çok sıkıldım,dedi Damla
-Bende çok sıkıldım,dışarı filan mı çıksak.
-Eymen doğru söylüyo bence.Dışarı çıkalım,dedi Güney.
-Hadi o zaman gidelim.
-Neriye gideceğiz,dedim
-Lunaparka,dedi Güney.
-Hadi o zamn eğlenmeye...O yıldızcığa basın lütfen.Yorumlarınızıda eksik etmeyin lütfen.