DŮM NEBO ZOOLOGICKÁ ZAHRADA?

45 4 0
                                    

Ahoj!! Jmenuju se Linnah Taylorová, zkráceně jenom Linn. Před měsícem jsem oslavila svoje patnácté narozeniny. Žiji s taťkou a mladším bráchou Lewisem na předměstí Manhattanu. Náš dům je jeden z těch domů, co lidé závidějí. Absolutně nechápu jak si ho můžeme dovolit, zvlášť,když nás už šest let živí jen taťka. Naše maminka se s taťkou rozvedla poté, co se narodila naše nejmladší sestřička Mia. Po rozvodu mamka s Miou zmizela neznámo kam. My si ale bez mamky docela vystačíme. Kromě mě, Lewise a taťky s námi žije ještě menší zoologická zahrada. Většina mazlíků se k nám dostala tak, že třeba ležela někde u popelnic a my se jich ujali. Šestiletá doga Winslet k nám přibyla poté, co ji její milující páníčci vyhodili z auta kus od našeho domu. Skvěle si rozumí se tříletým dalmatinem Ralphem,kterého jsme našli v krabici u popelnic. Nikdy jsem nepochopila, proč si ti lidé vlastně zvířata pořizují, když se jich pak takhle zbavují. Kromě pejsků ale máme i jiná zvířátka. Mezi ně patří třeba králičí párek Chlupáč a Mrkvička, kteří budou mít za chvíli mladé. Brácha si dělá srandu, že je pojmenujeme Salátek a Kedlubna. Co se dá očekávat od třináctiletého sociopata. To jsem ale ještě nezmiňovala že s ním musím přežít tábor.

Osudné polemizováníKde žijí příběhy. Začni objevovat