Ještě že jede i Lara s Angusem. Lara a Angus jsou čtrnáctiletá dvojčata,se kterými se znám snad odjakživa. Díky bohu za Laru. Naši bráchové se dohodli, že spolu pojedou na nějaký tábor, kde budou střílet z různých zbraní. Samozřejmě to zase ukutili tak, aby jsme já s Larou musely jet taky, a měly zkažené prázdniny. Jakou holku by krucinál zajímaly airsoftové zbraně a podobně? Takže teď tady pobíhám po pokoji, a balím blbosti typu holínky a repelenty, zatím co mi v televizi ubíhá premiérový díl Teorie velkého třesku. To jako opravdu počítají s tím že budu spát na zemi? Jelikož na celém táboře budeme jen dvě holky, máme jeden malý stan. Kluci budou válet šunky v týpíčku. Když si tak pročítám seznam oblečení, zarážím se nad počtem spodního prádla a ponožek. To že jsou kluci prasata vím dávno, ale že až takhle? No posuďte sami, osmery spoďáry a ponožky na dva tejdny je celkem silný kafe. Jak tak nad tím vším dumám, usuzuji že repelent zas taková blbost není. Sice to páchne jak sto let chcíplej dinosaurus ale proti těm hovadům a komárům to fakt pomáhá. No jasně..Dojdu zkontrolovat co si balí brácha a budu doufat v to že mě nebrání. Lewis si samozřejmě zredukoval počet spodního prádla na číslo čtyři, ale musím být v klidu.
ČTEŠ
Osudné polemizování
Romance15ti letá Linn jede se svou kamarádkou jako jediná děvčata na tábor. Již ze začátku však budou mít problémy. Vše se ale zvrhne když Linn někdo znásilní. Co se bude dít dál?