5 dalis

23 5 0
                                    

Dirty

Jis priėjo artyn. Aš sulaikiau kvėpavimą. Niekur nebepabėgsiu. Jis metėsi prie manęs ir aš staigiu judesiu trenkiau jam per snukį. Jis paskriejo kažkur į šoną, susiėmė už skruosto ir atsikėlė.
-O tu ir karšta, pupyt,- ir akimis pradėjo mane nurenginėti. Lėtais žingsniais slinkau palei sieną. Jis artėjo. Aš pasileidau bėgti, bet jis staigiu judesiu užšoko ant manęs. Pradėjau dusti. Blaškiausi ir spardžiausi, kol pajutau skausmą ant skruosto. Jis man trenkė. Po to talžė visus šonus tol, kol nebegalėjau pajudėti. Skaudėjo visur. Staiga pajutau jo lūpas. Jis aršiai bučiavo mane. Aš muisčiausi ir sukaupusi paskutines jėgas stipriai įkandau jam į lūpą. Pasipylė kraujas.
-Tai tu šitaip nori pažaist?- išsišiepė ir nuplėšė maikutę nuo manęs. Norėjau priešintis, bet mėlynės ir jo kūno svoris neleido pajudėti. Jis mane nuvilko ir nieko netaręs smarkiai įėjo mane. Aš rėkiau kiek tik leido gerklė.
Jis judėjo greitai ir taip smarkiai... Jaučiau, kad tuoj visi kaulai sutrupės. Kuo smarkiau rėkiau, tuo smarkiau ir giliau jis skverbėsi. Suėmė mane už krūtų ir smarkiai suspaudė, aš cucypiau, o jis suurzgė. Jis mane daužė, jei priešinausi, kol nebegalėjau judėti. Jis trumpam pakilo, norėdamas pakeisti pozą, o aš tuo metu išsiėmiau šukę ir kiek jėgos leido, pervariau per ranką. Pajaučiau skausmą. Didelį skausmą. Bet jis neprilygo vidiniam skausmui. Prie manęs artėjo viliojanti tamsa ir aš nualpau.

PaslaptingasisWhere stories live. Discover now