Multideki benzetmeyi yapanın ağzına sıçayım hemi. Hatta öyle bir sıçayimki lağımcılar ağzı açık baksın.Geberin lan hepiniz AMeKe Veledleri hıh.Sizde gergedandan ürüyonuz ben dalga geçiyor muyum?!?!?!?!
Nerden mi biliyorum? Bilmeyenmi var AMeKe. Hatta bu konu tartışılıyor ya.
'İnsanlar gerdedan dan mi evrim geçirdi yok sa böyle bir şey yok mu?'
Vay amık maymun du dimi lan o. Allah kahretsin çok cahilim lan.
Neyse ben songülum. En iyisiyim.
Amannn ben bölüme geçeyim gariiiiii.Hersey iman dostlarım! Allaha bol bol dua ediyorum ve bana güzellikler veriyor canimcim şeker Allahcigim.
Burdan Allaha sesleniyorum yane:
'Çık tşk Allahım. Belli ki beni boş zamanında yaratmışsın. Yoksa nasıl bu kadar güzel, tertipli, saygılı, mükemmel ve güzel sesli olayım.'
Ayrıca çok temiz imdir. Çünkücüme :
TEMİZLİK İMANDAN GELİR!
Ortada cenabet cenabet dolasirsaniz nah benim gibi olursunuz!
Mesleğim gereği bazen açık giyine biliyorum. Malum sahneler bana muhtaç canlarim. Bu yüzden çok soriğ yane.
Beni şarkı söylemekten caydırmaya çalışanlar oluyor aynı İMANDAN caydırmaya çalışanlar gibi. Ama aslaaaaaaaaaa!
SİZİN KUYUNUZA DÜŞMEM LAN BEN SONGÜL ' UM BEN. BENİM ADIMI SONGÜL KOYDULAR. AJDAR İN YOLUUUUUĞ KÖTÜ BİLİN YANİ. NE ARA BURAYA GELDİM LAN BEN NEYSEEEE.
Bu arada yeni şarkı seslendirdim belki sosyal medyada paylaşırım Bilginize... Ayh yine hayran kalcaniz kesin dimi dimi bak evet seslerini duyuyoruumm.
Ay zaten sizin sayenizde asla şarkı söylemeyi bırakmam ben yha.
Dostlarım size müjde bugün 'random' denilen şeyden atmayı öğrendim. Ayh ne eylenceli bişey o öyle ya ahahaha.
Bakım göstereyim:
Didppfpslfpdlfpapld
AY ÇOK EYLENCELİ KIZ!!
kdkskdkskxkskfpd
Neyse hadi hoşçakalınnn beybiler.
Bidaki bölüme yaşadığım bir anımi anlatcam. Biliyorum hemen sabırsızlandınız .
Vote vermeyenlerin abv. Ben benim gibi olmayı istediğiniz için onca işimin arasından bunu yazıyorum. Siz bana ne yapıyorsunuz ya. Ühüühü::(((
*Ağlıyorum şuan yane*
5 oy u geçmesse Üzgünüm ama bölüm de gelmez benim gibi olamazsınız yane.
ŞAAAAAKKKAAAAAA!!!!!
ŞAKA YAPTIM HAHAHAH!
AMAN VERMESSENİZ VERMEYİN ULAN BEN SİZİN İÇİN YAZICAM DOSTLARIM :D
Bbaaaayyysss :d
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başarımın Sırları.
AléatoireBen songül bu kitabı benim gibi olmak isteyenler için yazıyorum.