INTIKAM IÇIN EVRIM!

337 17 0
                                    

Ben dünyaya sadece ezilmek rezil olmak icinmi gelmiştim? Özel bir okulda alay konusu olup yüzünün kırmızıya dönüşmesi iğrenç bir duygu...heleki en çok acıtan şey ne biliyormusunuz? Hoşlandığınız çocuğun sizle hergün alay etmesi ve hergün türlü kızlarla sınıfa giriş yapması ve benim gözyaşlarım...bazen çok aptalim bir züppe için ağlıyorum.ama o lanet olası insan aklımdan çıkmıyor.ben onun için sadece dalga gecicegi oyuncagim.ama evrim gecirdigimde bunun intikamını çok fena alacağım.burnundan fitir fitir getireceğim.

Kendimi tanıtmayı unuttum.Ben ırmak gündoğdu.17 yaşındayım.zengin bir aileyiz.babam ve annem ayrı. Bende tek yaşıyorum. Hiç arkadasim yok. tabi bu tipsizle gezip kim ezik olmak isterki? Bitek iç sesimle konuşuyorum. Doğuştan kızıl sacliyim. Gece gibi siyah gözlerim ve çekiciliğini bozan koca kemik gözlük!
Dislerimde teller , yüzümde sivilceler,
Ve ayı gibi bedenim!...gerçektende yaşıma göre çok kiloluyum.tisortlerle arkamı kapatma çabam ve sürekli bedenime göre kıyafet bulmak!

Birazda su hoşlandığım zuppeden bahsedeyim. Adı Batuhan çakır
Kahverengi rampa saçları ve kahvenin en güzel tonu gözleri. Baklavali kaslı meteor bir allahin mumin kulu. Zengin bir ailesi var.
Su ana kadar hiç gerçek aşkı yok sadece zevk için çıktığı kızlar var.okulun sahibi okulumuz Çakır koleji okulun popi ve kötü çocuğu diyebilirim.Su aralar ırem diye bir surtukle takılıyor.ırem benim baş düşmanım korkmasam onun yüzünden katil olucam.

Medyada ırmağın evrim gecirmis hali....

INTIKAM IÇIN EVRIM!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin