Medyada helin var arkadaşlar! Iyi okumalarr.. !
"Ooooo bizde tam sınıfta bir boşluk eksik diyordum. Megersem ayı gibi kapladığı yerler bos gozukmus beynimde."
Diye cirlak sesiyle tum sınıfın duyacağı biçimde bağırdı.surtuk ırem ne olacak??
Sınıfta kahkaha tufanı koptu paket yapta evde gülelim amk sınıf harbi özürlü yaww.Istemsizce ağzım açıldı ;
" senin gibi surtuk bir kızın boş düşünmesi barda surunup erkek aramaktan beyninin iflas ettiği anlamına gelir.yazik ırem sana erkek olsam yanımda gezdirmem seni."
Sinifta bir "oooooooooo" sesi duyulunca sırıtarak yerime oturdum.
Yanımda batuhan vardı. Dalga geçmeden duramaz yakışıklı züppe." kızım yemin ederim utan biraz amk senden güzelim resmen. Bu fizik ne midem bulanıyor gördükçe"...
Diyince gözlerim dolmaya başlamıştı.
" şu sözümü unutma batuhan ileride çok pişman olacaksın çok..."Hocadan izin alarak dışarı çıktım.kizlar lavabosuna giderek hickiriklara boguldum.bir süre sonra hickiriklarim dindiginde , musluğu açıp soğuk suyla akmış makyajimi temizledim. Kağıt peceteylede kurulladim.aynada bir süre kendime baktım.
Ben bu degildim. Güçsüz degildim.
Güçlü olmam lazımdı.intikamimi alacaktım eninde sonunda. Batuhan bana ağzı sulanmış bir şekilde bakacati. O gün gelecek elbet. Batuhanin O sözüyle hirslanmistim.
Bir anda telefonumdan mesaj geldi.
Hemde gizli numaradan." o seni benim sevdigim kadar sevemez seni..."
Ağzım "o" şeklini alırken ben hala şok olmuş bir şekilde telefonuma baktım.beni kim bu halimle sever ki?
Belki oda benim batuhani gönülden sevdiğim kadar beni gönülden seviyordur...Hemen cevap yazmaya başladım ;
"Kimsin sen numarami nasıl buldun?"
"Okul bilgilerini almış olabilirmiyim acaba cici kız?"
"Anan cici kız"
"Puhahahahahahaa"
"Kimsin dedim komik degil"
"Seni seven birisi" dediğinde daha mesaj atmamisti.
Hızla tuvaletten çıktığımda bir kızla carpistim.Irem ve arkadaşları gibi surtuk değildi bizim siniftandi.
"Ben çok özür dilerim dalgindim görmedim."
"Önemli değil" dediğimde gülümsedi.
Elimi uzattım.
"Ben irmak "
Elimi tuttu ve ;
"Bende helin tanistigima memnun oldum"
"Bende iyi bir arkadaş olacağız" dediğimde siritmaya başladık.
Hemen samimi olmuştuk.çok iyi anlasacagimiza emindim. Kol kola girip kantine gitmiştik. Çoktan tenefus zili çalmıştı. Ben kumru tost ve soda aldım. Oda kaşarlı tost ve limonlu soda aldı. Beraber masaya oturduk ve yemeye basladikki ziyafetimizi bozan bilin bakalım kim?
Tabikide ırem."Ooo helin bu eziklemi takılmaya başladın?"
Sinirlerim tavan yapmıştı tam sandalyeden kalktığımda helin bana "dur" işareti yaptı ve ırem surtugunun dibine girdi.
"Bana bak irem birdaha sakin benle ve cevremdekilere sataşma yoksa senin o takma tırnaklarını sana bir bir yediririm anladinmi?
"Ta-tamam"
Haince siritmistim aferim benim kankama beni tutmasaydi beraber dalicaktikta o gereken cevabı verdi zaten.helin yerine oturduğunda yemeye devam etmiştik. O anda batuhanla goz göze geldik. Sonra ben.utancimdan gözlerimi devirdim.
Zil çaldığında son derse girmiştik.
Bundan sonra batuhanla oturmucaktim. Onun espirilerine maruz kalamazdim.
Çantamı tam yanindan alicaktimki
Bilegimden tuttu ;"Napiyorsun canım aciyor bırak"
"Benim yanımda oturacaksin"
Noluyor buna ya hemen sahiplenici erkeğe dönüştü birden.
"Senin iğrenç espirilerine ve bakışlarına maruz kalmak istemiyorm."
"Sen bilirsin.."
Dediğinde kolumu hizlica çekip çantamı helinin yanına koydum.
Irem surtugunden dolayı helini tam taniyamamistim.
"Helin biraz kendinden bahsetsene."
Dediğimde yüzü düşmüştü. Ne dedimki şimdi ben ?
"Helin üzgünüm kötü birseymi dedim?"
"Hayır irmak sadece ailem hakkında konuşmak istemiyorum. Annemle babam ayrı ve ikiside beni evlerinde istemiyorlar hiç sevilen bir evlat olmadım.hep dışlandım. Bu arada soyadimda aksoy. Helin aksoy."
Üzülmüştüm benimde annem babam ayrı fakat onlar yinede beni sevip kolluyorlar. Ama içimdeki nefret onlara karşı sönmeyecek.aklima bir fikir geldiğinde elimi şıklattım.helin "noldu?" gibi bakınca konusma başladım ;
"Ben tek yaşıyorum helin. Ve bundan sonra yeni ev arkadaşım sensin".
"Irmak gerçektende sana yük olmak istemiyorum otelde kalırım." ben dediğinde itiraz ettim ;
"Olmaz cevrede birsürü sapık var en iyisi bende kal."
Dediğimde hizlica sarıldı.biraz daha sıksaydı kemiklerim kirilabilirdi. Bende sarıldım. Ilk samimi arkadasim oydu. Vanilyamsi kokuyordu.Hoca sınıfa girdiğinde ayrılıp siritmaya başladık.
Ders fizikti iykkk. Fizikçi hoca bayandi. Çok sinirli bir yapıda değildi. Hoca "oturun" dediğinde oturduk.cantamdan defter çıkaracağım zaman kafama kağıt atıldı batuhan atmıştı. Içini açıp okumaya başladım ;
"Fiziğin güzel olsaydı seni altima alabilirdim."
Sinirlerim tavan yapmıştı.ne hakla bana surtuk muamelesi yapar?
Kağıdı buruşturup çöpe attım. Oturacağım sırada batuhanla yaklaşık en güçlü tokadimi attım. Acıyla yanağını tutarken ;"Seni atın üstünde sikerim bulaşma bana." Diye fisildadim. Zuppeye.
Içimde ona karşı gram sevgi kalmamisti. Züppe ışte ne olacak böyle erkeklerin agzina kürekle vuracan arkadaş!!..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
INTIKAM IÇIN EVRIM!
RandomAşk sadece güzel bir fiziğe sahip olmakmiydi ? Yoksa gönülden sevmekmi? Ben onu gönlümden seviyordum. O ise zevk için üç beş surtukle birlikte olan bir zuppeydi gözümde! Bundan sonra "sivilceli kız" diye dalga geçtiği kıza aşık olacaktı. BEKLE BEN...