GUCLU OLMALIYDIM

271 13 0
                                    

Merhaba sevgili okurcularim.! Su aralar biraz yoğun olduğum için bölümler yavaş gelebilir. Sızı çok seviyorum.!! Iyi okumalarr!..... medyada batuhan var.

Alarmın kafa siken sesiyle istemsiz bir şekilde ayağım soğuk parkeyle buluştu.bugün pazartesi günüydü lanet olsun okul neden var? Yine eziklenmeye gidiyorum.banyoda rutin islerimi halletikten sonra kahvaltimi hazırlamak için merdivenlerden indim.önce buzdolabından yumurta aldım ve tavaya kırdım. Sonra biraz domates salatalık dogradim. Peyniri kaba koyarak masaya koydum.yesil zeytin ve diğer kahvaltiliklari koyduktan sonra masa harika gözüküyordu.
Çayı demi olduğunda bardagima yüzüme gelen buharla doldurdum çayın tadı bir başkaydı...
Kahvaltimi iştahla ederken saatin 08:40 olduğunu gormemle zeytin çekirdeği bogazimda kaldı hassiktir..
Guc bela zeytin bogazimdan ciktiginda derin bir "ohh"çektim 10 dakikada nasıl hazirlanacagim şimdi ben?! Koşarak odama çıktım merdivenleri adeta 2şer 3er çıkıyordum.Gardilobumu açtığımda bol bir siyah tişört altına siyah pantolon üstüne ceketimi aldım.özel okul olduğu için serbest gelmemize izin veriliyordu.saçımı taradim. rimel ve dudak balmi sürdükten sonra arabamin anahtarini telefonumu ve çantamı alarak siyah mercedes'ime doğru koştum.

Okula yaklastigimda tam park edecek bir boş alan bulduğumda ırem ve surtuk arkadaşları benden önce davrandı. Içimden küfür savururken arabamı parketmek için bos alan aramaya başladım ki bugün şanslı gunumdeyim!! Parkettikten sonra arabamı kitledim. Okula giriş yaptığımda kızların bana kahkaha atarak baktığı ve erkeklerin "kurbanda kesmem lan ben bunu"
(Jdxiengodjrjdjrjjr aniriyorum 1sn)
Diyerek dalga geçtiklerini umursamadan sınıfa girdim iste başlıyoruz.



INTIKAM IÇIN EVRIM!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin