A crazy love ♥

106 3 5
                                    

”Mai există dragostea reală? Mai merită să aştepţi ? Am înţeles că am fost creată pentru o singură persoană, care să-mi înţeleagă mofturile, gesturile, gândul..vorbele… Am înţeles că toate au o vreme.. până şi iubirea.  

Am uitat să mă prezint, nu ? Eu sunt Monique, am 17 ani și m-am mutat de curând în Londra . Viața mea a fost  liniștită până când a apărut el . Dar ce mai contează , cum a apărut așa s-a și dus . Dur dar adevărat ! Ce mai stăm ? Să-i dăm drumul ! 

Stau și mă întreb: oare care este cea mai mare durere care poate exista? Oamenii se refac destul de repede după o boală fizică sau după ce suferă o pierdere financiară. Pentru dureri fizice avem medicamente, pentru bani muncim și facem alții. Dar când este vorba de inimă, de suflet? Când ești rănit în inimă eşti terminat… Cred că orice fată a trecut printr-o astfel de experiență . De ce oare noi fetele trebuie să fim mereu bătaia de joc a băieților ? De ce de fiecare dată când ne îndrăgostim trebuie să suferim . Oare așa ne-a fost dat ? Oare noi mereu trebuie să trecem prin asta până găsim adevărata iubire ? Mereu ne punem aceași întrebare ” De ce ? ” Păi să vă spun eu de ce . Se pun în joc sentimente, energie, timp, resurse… Totul pentru iubire! Graba aceasta însă duce deseori la despărțiri urâte. Ajungi să cunoști cu adevărat persoana și să nu-ți mai placă. Nu degeaba se spune că dragostea e oarbă. Și așa noi fetele ne dăm seama prea târziu cum este defapt persoana de care ne-am îndrăgostit . 

Când ne vedem prietenii cu prietena/prietenul de mână și cum se iubesc ei ne-am dori și noi să avem lângă noi o astfel de persoană și uite așa ajungem să suferim . În primul rând pentru că niciodată nu vei fi cu adevărat fericit decât când vei avea lângă tine dragostea adevărată. Poţi să ai sute şi sute de relaţii amăgitoare, relaţii de umplutură sau relaţii care ţi se par ţie a fi bune. Niciodată nu te vei simţi împlinit. Vei ajunge la final să ai inima frântă, relaţia destrămată şi încrederea zdrobită.

To be continued .... 

Aștept părerile voastre bune și rele într-un comentariu . Mâine next ! Mulțumesc că v-ați făcut timp să-mi citiți povestea ” A crazy love ♥ ” 

A crazy love ♥Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum