A crazy love ♥

45 1 0
                                    

Sigur v-ați dat seama, din prima parte că am avut o întâmplare cam nefericită în dragoste . Păi hai să vă spun cam cum a început și s-a terminat tot . 

Primele zile de liceu ... eu și Caroline  .. ăăă da Caroline este cea mai bună prietenă a mea , o știu încă de la grădiniță . Să continuăm, Intrăm noi în curtea liceului și cum erau primele zile asta înseamnă că aveam colegi noi, profesori  noi , o școală nouă . Totul era nou pentru noi . Cel puțin ne aveam una pe alta . Și cum mergeam pe coridor am dat de un băiat , mamăă ce pot să zic avea ochii albaștrii și părul un blond-șaten , înalt , bine făcut . Era P-E-R-F-E-C-T .  Se apropie de mine și ..

El : Bunăă !

Eu : Heeei !

El : Nouă pe aici, nu ?

Eu : Da ..  (zâmbind timidă)

El : Louis, încântat ! 

Eu : Monique, încântată !

A început el să mă întrebe diferite chestii după care ... 

El : Și ce faci după ore ?

Eu :  Păi nu știu, probabil nimic .

El : Nu vrei să ieșim în oraș ?

Eu : Ăăm păi și așa nu am nimic bun de făcut deci da . 

El : Un număr de telefon ?

Îi dau numărul meu de telefon și merg la ore cu Caroline . 

C: Uuu, drăguuț tip .

Eu : Taaci ! 

După ore , am mers acasă , le-am povestit alor mei  prima zi de liceu și după am mers în camera mea . Am început să caut ceva pentru diseară dar în camera mea era o harababură totală . După ce m-am pregătit chiar dacă mai aveam încă mult până la întâlnire, defapt plimbare sau ce o fi . . 

A venit timpul să ne luăm tălpășița  .

Mamăă ce bine arartăă, ahhh . Era îmbrăcat sport , exact cum îmi place mie . Am început să ne plimbăm și la un moment dat m-a luat de mână . Normal că eu nu l-am respins, proastă eram să o fac , nu ? Ne-am oprit și mi-a șoptit la ureche ” Ești singura fată de care cred că m-am îndrăgostit cu adevărat” la care eu ” Iar tu ești singurul băiat pe care aș vrea să îl sărut” . S-a rupt firul :))

 

El : Vrei să zici că nu te-ai mai sărutat până acum niciodată ?

Eu : Pot zice că am așteptat băiatul și momentul perfect . 

M-a luat în brațe și atunci a fost primul meu sărut . Ce pot să zic sărută bine . A fost atât de ”wow” . Evident că după ce ne-am sărutat am devenit un cuplu .

Eram în a2-a lună de relație și totul mergea perfect . Încă din ce în ce mai bine , până când apăru ”ea” . Cea mai încrezută fată pe care am putut să o cunosc . Cred că tipa asta avea un singur lucru în cap , dacă vrea ceva făcea orice să obțină . Și când zic orice mă refer la orice ! 

Aștept părerile voastre ! Mâine next ! 

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 09, 2013 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

A crazy love ♥Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum