chapt 2

53 3 2
                                    

Ketika aku sedang berjalan ke kantin tiba2 ada satu tangan yg menarik rambutku dengan kuat.semua orang yg berada di lorong berkenaan melihat kearah kami.

"Woi,pompuan kau nk gi mna"tanya jiae A.K.A queenka sekolahku.

"Lepaslah!!kau nk apa hah"kataku hilang sabar.jiae tersenyum sinis kepadaku 'kalau dibanding dengan beruk betina, aku rasa beruk betina cute lagi' getus hatinya

"Kau tahu tak sebab kau la baekhyun mati!!!"tengking jiae padaku.aku tahu dia sengaja ingin memalukanku.

Aku masih trauma dengan kejadian yg menimpaku jadi aku terkaku dan teringat semula kejadian tersebut.x semena-mena air mataku mengalir teringatkn kejadian itu.

"Kau x yah bt dramalah,kau ingat org akan simpati ngan kau?!"kata jiae sinis

Someone P.O.V

Aku ternampak ramai pelajar yg berkumpul di sebuah lorong.aku pergi untuk melihat apa yg sedang berlaku.

Aku ternampak seorang perempuan  menarik rambut seorang lagi perempuan.x silap aku itu classmate aku 'joy'.kenapa dia sampai menangis.

"Kau x yah bt dramalah,kau ingat org akan simpati ngan kau?!"kata perempuan itu sinis

Joy hanya membisu.hanya air matanya saja yg mengalir.aku berasa kasihan dengan dia.

"Ada apa yg berkumpul n"kata cikgu 'jong kook'.aku baca pada name tagnya yalah aku pelajar baru,xkn  knal semua cikgu.

Semua pelajar yg tadinya berkumpul lari lintang pukang kerana terkejut akan cikgu jong kook.begitu juga dengan perempuan yg menarik rambut joy itu.

Aku nampak joy lari.aku x tau apa yg membuatku mengikuti joy.aku mengikuti joy hingga ke roftop.

Joy P.O.V

Aku x tau apa yg dia benci sangat dengan aku.kejadian itu terjadi bkn sebab aku.aku perlu lepaskn geram.hanya satu cara sahaja yg dapat menghilangkan tekananku.

"BKN AKU YG MENYEBABKAN BAEKKIE MATI,BKN AKU!!!!!!!"aku menjerit dengan sepuas hati untuk menghilangkan tekanan.selepas itu aku menangis semahu-mahunya.

Aku dapat merasa ada satu tangan yg menggosok blakangku untuk menenangkanku.aku freeze tidak pernah ada org pon yg pernah menenangkanku dan mengetahui tempat ini.

Aku mengangkat kepalaku untuk melihat siapakah dia.aku terkejut kerana dia ialah bdk klasku atau bdk baru.'jeon jungkook'

Jungkook P.O.V

"Gwenchana??"aku bertanya kepadanya apabila dia mengangkat kepalanya untuk melihat ku.

Dia menganggukkn kepalanya.

"Awak bt apa kt cni,mcm mna awak tahu tempat n??"tanya joy kehairan

Aku tersengih dan menggaru blakang leherku tidak gatal.

"Saya nampak awak tadi,jadi saya ikotlah"kataku

Joy P.O.V

"Saya nampak awak tadi,jadi saya ikotlah"katanya

Seolma,xkn lah dia nampak aku kna buli tadi.aku menundukkan wajah ku kerana malu.

"Klau blh saya tahu,yg bt awak tadi tu sapa.jahat btol,ikot hati saya nk ja pergi wushu dia dekat situ.geram btol"kata jungkook sambil mengepalkan tangannya

Aku tergelak kecil.jungkook nampak aku tergelak,dia terkaku.aku pelik melihat nya.aku mengangkat kening sebelah kiriku.

Jungkook P.O.V

Aku terkaku melihatnya.sungguh cantik.'knapa ngan kau n kookie jgn kata kau suka dia.x mungkin2.aku baru sehari datang kesekolah n'

"Awak okey??"tanya joy.x semena-mena aku menggelabah 'kenapa ngan aku n'

"Saya balik klas dulu"kataku dan terus melarikan diri

End jungkook P.O.V

I Wanna Reset (Hiatus)Where stories live. Discover now