nieuwe school.

3 1 0
                                    

Lief dagboek.

De vakantie is echt snel voorbij gegaan best jammer.
Maat dat doet er nu niet toe.
Ik ben vandaag voor het eerst naar me nieuwe school gegdaan. Ik dacht dat het leuk zou worden maar nee dus weer eens het zelfde liedje.
Kom ik de klas binnen laten ze me geluk vallen ik heb nu al hekel aan me klas Nou niet aan heel de klas dan alleen aan de jongens ze laten me heel de tijd vallen en gooien propjes naar me.
Gelukkig heb ik wel. Wat vrienden ze zijn net als ik ze worden gepest en willen niet naar school. Ja dat begrijp ik dat heb ik ook maar het valt nu wel mee gelukkig.
Me mentor doet er veel aan ik hen zelfs gehoord dat ze die jongens geschoorst heeft hoe gaaf. Alleen........ ik zit in een groepsfoto app en die jongens blijven me maar appen en bellen.van als je ons nog een keer verraad komen we je halen.
Daar maar ik me zorgen over.
En waarom ben ik ook zo dom om alles aan me mentor te laten lezen nu komen ze me zeker halen. Waarom moet ik altijd alles verpesten ik haat me zelf zo erg. Kan het nou nooit eens stoppen.
We zien het wel.

Tring tring. Der telefoon gaat

H.hhh..aaa..lll..ooo w..w.i.i.e.e ben jij :'Zegt Lisa.'

Je hebt je kansen gehad meisje jij en heel je familie gaan der aan :' zegt de enge stem.'

Ga je gang als je me vader maar met rust laat maar de rest mag je pakken ze boeien me toch niks zegt ze stoer, Maar stoel en doet het der wel wat maar dat geeft ze natuurlik niet toe.

We nemen jou en je hele familie mee wacht maar af zelfs je vader. Je gaat er aan.

Neee please doe dat niet ik zal alles doen wat jullie van mij verwachten Please!!!.
Oké kom morgen naar school met je vaders kleren.

Huh?.

Je hoort het je vaders kleren.

Tutututu,!!!!!!

De volgende morgen.

Morge pap.

Morge Lisa.
Zeg waarom heb jij men kleren aan?
Nou pap laat ik t zo zeggen het is voor een voorstelling je moest in je ouders kleren komen.
Daar weet ik niks van Lisa.
Sorry papa maar ik moet gaan.
Doei Doei.
Doei kijk je uit.
Ja pap.

Hoi Anna.
Hoi Lisa moet jij ook al met je vader zen kleren naar school komen.
Ja Jammer genoeg wel ja.
Pff word gek ieder en lachte me uit. Nou bij mij anders ook.
Zullen we dan maar.

1Uur later.

Lisa, Anna hebben jullie nou mannen kleren aan ?

Ja mevrouw we doen een testje hoe er gereageerd zou worden op onze outfit van vandaag.

En wat is de reactie der op?

Mensen lachen je uit omdat je andere kleren draagt.

Ja dat kan ik wel begrijpen ja kom op trek Ff wat andere kleren aan .

Nee sorry mevrouw dat gaat niet.

Hoezo dat gaat niet.

We hadden afgesproken de hele dag deze kleren te dragen.

Tring tring.

Jullie kunnen gaan.
Fijne dag nog veder.

U ook.

Nou zo zie je maar dat we maar voor 1uurtje op school zijn geweest.

Ach ja lisa.

Anna ga je met me mee naar mijn huis.

Ja leuk.....

Uhmm Lisa ik ben best wel een beetje bang.. Ja nu je het zegt ik eigenlijk ook . Ik denk dat ze ons nu nog raarder vinden we lopen al de hele dag in mannen kleren. En dat tot het einde van de dag. Kom snel naar binnen voor de telaat zijn.

Damens ga snel zitten en open jullie boeken op bladzijde 112. Jaaa....

1uur later. Okay en nu snel naar huis voor het straks verkeerd gaat... Ja en toch blijf ik bang.. durf niet eens meer op straat te lopen.....

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jul 12, 2017 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

OntvoerdWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu