Lief dagboek.
Alles gaat nu zo beetje fout ik kan het niet meer.Vandaag op school was het weer eens zo ver.Ik kom op school en ze slaan me weer eens in elkaar geslagen.De docenten doen niks en me vrienden lagen me uit omdat ik niks kan.Wat zijn het voor vrienden.
Ach ja.Als ik nou eens wist wat voor mensen het waren had ik me vandaag niet weer gesneden.Er liggen hier nu 10 doekjes vol bloed en niemand boeid het. Ze hopen alleen maar dat het fout gaat. Me familie boeit het echt niet. Ze willen liever dat ik dood ga. Waarom heeft iedereen nou zo'n hekel aan me ik weer het echt niet. Ach ja zelf kan ik het ook niet meer en ik wil het ook niet meer. De pesters blijven me maar appen van ja we gaan je ontvoeren je gaat zien wat je gaat mee maken meisje je bent nog niet van ons af.Waarom doen ze dat ik hen hun toch niks aan gedaan of wel.Ik weet het niet meer ik ben hier zo klaar me he weet je wat laat het maar gebeuren. Ik hoop dat Ze dan ingaan zien wat ze me allemaal aan doen en ik heb er toch geen zin meer in. Wie weet pleeg ik vandaag al zelfmoord we zien wel hoe ver het komt.De volgende morgen.
Ik heb t niet gedaan ik kon t het niet. Ik was bang om dood te gaan maar ik kan het echt niet meer ik ben er klaar mee mensen doen me alleen maar zeer en als k het doet dan ben ik bang dat ik mensen zeer doe.
Weet je ik ga maar naar school kijken hoe het vandaag gaat ik denk zoals altijd.Paar uur later.
En ja hoor ik had gelijk het was weer eens zo ver ze sloegen me weer eens in elkaar en weer heb ik me zelf gesneden. Okay ik weet dat ik het niet moet doen maar toch heb ik het gedaan.
Me armen bloeden zoals altijd weer heel erg ik kan het echt niet meer.
Maar op school word het echt alleen maar erger.
Vandaag ben ik weer bedrijgt met de dood en dat ze me wilden ontvoeren.
Ook ben ik weer in elkaar geslagen en hebben ze me geprobeert te vermoorden.
Ik denk ik kan het niet meer ik ben er klaar mee.
Weet je lief dagboek bedankt voor het luisteren ik kan me hart altijd bij jou luchten.
Bedankt je bent een van me beste vrienden ik houd van je.
Echt heeeeelll erg bedankt.Ookal ben ik nog zo jong ik weet dat het niet meer kan.
Het is beter dat ik ga.
Verlaat de wereld voor goed.
Ookal wilt God dat ik blijf ik zal men vleugels sprijden en naar de te hemel verdwijnen. Ook al roepen jullie mij terug ik zal zeggen ik zal jullie blijven haten
ook al ben ik hier boven.
Elke avond kom ik jullie bezoeken om te laten zien dit is wie ik ben. Vaarwel men zeg maar vrienden, vaarwel zeg maar men familie. Ik zal jullie eens laren zien wie ik ben.
Vaarwel en tot siens.Bedankt dagboek.
JE LEEST
Ontvoerd
RandomEen verhaal over een meisje die Door pesters word ontvoerd. Ze kan nergens heen ze is Kans loos en haar familie doet Helemaal niks.