Din perspectiva autoarei :
Uneori viata nu ne ofeă lucruri pe care le merităm.. ne umple de dureri ( atât fizice cât şi sufleteşti ) , de neîmpliniri ..
Uneori ea ne fură de lângă noi oamenii dragi , oameni pe care îi iubim atât de mult , oameni care ne-au umplut sufletul cu gramezi de fericire , oameni care ne-au facut să vărsăm râuri de lacrimi , oameni care ne-au învăţat lecţii preţioase , însă şi oameni care ne-au arătat ce înseamnă dezamăgirea şi multe alte sentimentele nu tocmai frumoase .. oameni cu care avem atâtea amintiri .
Pierderea acestora poate fii pentru moment sau în cel mai rău caz pentru totdeauna .
Tocmai de aceea mereu trebuie să învăţăm să preţuim oamenii care înca nu ne-au fost furaţi de către viaţă pentru totdeauna ..Să trăim în iubire şi fericire alături de ei .. Fiindcă viaţa e ca un trandafir , se ofileşte mult prea repede .Când ajungem să trăim aceste pierderi avem impresia ca sensul vieţii noastre dispare din pricina durerii nesfârşite .. dar el nu dispare cu adevărat ci doar este ascuns pentru o perioada .
O dată cu trecerea timpului reîncepem să revedem frumuseţea vieţii pe care noi încă o avem si începem să conştientizăm faptul că oamenii cei trecuţi în nefiinţă îşi doresc ca noi să fim fericiţi şi împliniţi şi să învăţăm să trăim şi fară ei , cu promisiunea nespusă că într-o zi , undeva , cândva ne vom revedea.
Şi suferinţele Beei fuseseră la fel de puternice ..
În urmă cu 5 ani :
-Mami , mami ! Încep să o strig pe mama , îndreptându-mă spre ea ţopăind .
- Oh , puiul meu . Vino aici , îmi spune şi îmi face semn să o iau in braţe. Ce s-a întamplat ?
- Astăzi se ţine piesa de teatru 'Romeo şi Julieta ' la ora 5 , la căminul cultural al scolii . Crezi că tu şi tati puteţi ajunge să mă vedeţi ? O să o interpretez pe frumoasa Julieta , spun si ma plimb de colo colo ca o adevarata lady .
- Off , scumpo , spune ea încruntându-se . Mi-e teamă că nu vom putea ajunge , astazi avem o şedinţă importantă la firma . Dar o sa ne .... Nu apuca sa termine deoarece o intrerup imediat .
- Lasă , mamă .. Terminaţi-vă treaba cea importantă ,spun şi mă îndrept spre camera mea dezamăgită .
- Scumpo , te iubim atât de mult , o aud pe mama şoptind înainte sa ies din living .
Mă simţeam atât de parăsită în acel moment .. Părinţii mei nu fuseseră niciodată lângă mine , mereu punând pe primul loc munca , lucru ce ma rănea cumplit şi mă făcea să ma duc cu gândul spre faptul că ei nu mă iubesc , deşi în adâncul inimii mele ştiam că nu e așa .
Aveam să mă descurc astăzi şi fără să ştiu că ei sunt acolo undeva în pubilc şi sunt mândri de mine .. Doar nu era pentru prima dată ..
La cei 13 ani ai mei întalnisem mult prea multe dezamagiri .. Cele mai multe venite din partea parintilor mei . De fiecare data cand aveam nevoie de ei , lipseau , afundandu-se din ce in ce mai mult in munca . Nu i-am condamnat niciodata pentru acest lucru deoarece stiam ca munceau din greu pentru ca mie sa nu imi lipseasca asolut nimic , dar habar nu aveau cate lucruri imi lipseau ..
Imi deschid dulapul alegandu-mi din el o pereche de colanti si un tricou alb in pricioare luand conversii mei preferanti . Renunt la machiaj , deoarece aveam sa fiu machiata si aranjata de catre echipa de oameni ce aveau sa ne pregateasca pe toti de spectacol .
Parul mi-l leg intr-un coc dezordonat si ies grabita din curtea casei imense avand cu mine si bicicleta , ingnorand astfel rugamintile soferului de a ma conduce el .
Mai era fix o ora pana la inceperea spectacolului si simteam cum un val de emotii incepe sa ma loveasca , insa si cumplita dezamagire ca din nou voi fii singura . Aud cum sunt strigata de echipa de oameni ce se vor ocupa de imaginea mea si ma indrept cu pasi repezi spre cabina de unde voi iesi total schimbata .În tot acest timp :
Din perspectiva Selenei- Derek , dragule ! Grăbeste-te o sa intarziem , nu o putem dezamagi pe fiica noastra si de data aceasta , spun agitata catre sotul meu.
- Selena , scumpa mea , nu te mai agita atat , o sa ajungem imediat , iti promit , spune si accelereaza .
- Derek , daca ar fi ca drumul nostru sa ia sfarsit care ar fi ultimul gand ? Ma trezesc intreband .
- Bea , tu si Bea. Dar de ce intrebu asta acum ? Imi spune curios si se apleaca sa imi ofere un sarut .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Stii momentul ala cand crezi ca ai totul sub control , ai o viata , ai o familie , ai o slujba , dar deodata totul iti este furat intr-o fractiune de secunda ?
Pentru Selena şi Derek timpul parca s-a oprit in loc in secunda in care au intrat in tirul de marfa aflat in fata lor .. Viteza , neatentia si sentimentul ciudat simtit de amandoi au schimbat vietile lor si nu numai.Pur si simplu s-a oprit , ca mai apoi sfarsitul timpului lor sa-i gaseasca tinandu-se de mana .
Sfarsitul i-a gasit impreuna pe amandoi cu un ultim si unic gand detinut de ambii : Bea ..