YANLİS ANLASİLMA-TANİSMA

22 7 0
                                    

-Multi-Duru-

Karakola geldiğimizde beni biraktilar çünkü yanlis kisiydim anne tarafından akrabam mis ki ben yeni öğrendim.

Ne yani adimiz ayniysa?

Çagan'in önünde durduğumda bana tek kasini kaldırarak vakti.

-Ne var?dedi soğuk sesiyle

-Beni buraya zorla sen getirdin eve de sen birakirsin diye umuyordum.dedim tinlayici bir tonda.

-Ümitler tükenir boşuna umitlenmissin.

Dedi geçerken fakat ben yine izin vermedim.

-Offf Demir.

Diye bagirdiginda bizimle gelen diğer cocugun demir olduğunu anladim.

-Şunu eve Burak.dedi geçerken bende arkasindan bagirdim.

-şu mu?

Terbiyesiz.diye mirildandim ama demir duymuş olacak ki kikirdadi.

❇❇❇❇❇❇❇❇❇

Eve geldiğimde lara oturuyordu.beni görünce sarildi.

-Nerdesin duru ödüm patladi mert polisler kacirmis dedi ve gitti aradim telefon evde.

Dediğinde gulumsedim.

Benden ayrilinca kapidaki demir'i farketti.

Olaylar karisik olduğu için daha fazla karismamasi için kapiya gidip peşinden gelen lara ile tanistirdim.

-Lara ev arkadasim,demir beni götüren polislerden biri.

Dediğimde tanistilar demir isi olduğu için gitmişti.

Laradaki siritis gitmek bilmeyince kuşku bakislarimi yolladim.

-Ne var?.dedi yanindaki yastigi bana firlatirken

-Ne bu siritis.dedim gulerken.

ODA yüzünü kapatarak banyo ya uçtu

Evet doğru uçtu ve mal beyinli arkadasim banyonun kapagin toslayip kasini patlatti.

-Yaa yalan söylersen allah çarpar maymun gel buraya.

Dedim ve gülmeye başladım ilk bi kaç kez bana vursa da kasina bandaj yapistirdim.

-Hadi knk gidelim artik zaten ilk derslere giremedik bari diğerlerine girelim(fesatlasmayin pls :))

Okulun önüne geldiğimizde bizi bekleyen Gölge'ye sarildim gölge benim ve lara'nin korumaci abisiydi.

Çok severdik golge'yi hatta sevgilisi bizim diğer yakin arkadasimizdi Ayça
Ayça ben lara golge çok yakindik fakat gölge ve ayça cikmaya başlayınca onlar ayri eve biz ayri eve ciktik ama onlar hemen yan bina olduğu için sorun yok!

Çok severdik golge'yi hatta sevgilisi bizim diğer yakin arkadasimizdi Ayça Ayça ben lara golge çok yakindik fakat gölge ve ayça cikmaya başlayınca onlar ayri eve biz ayri eve ciktik ama onlar hemen yan bina olduğu için sorun yok!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ders sıkıcı geçiyordu öğretmen bos bos konuşup kafa sisirmekten başka bir ise yaramiyor birde para aliyordu.

Bu da benim sinirlerimi ziplatiyordu.

Dersin bitmesine 27 dakika kala acilan kapiyla dikkatler oraya döndü.

Yok artik ne isi var bunun?

YANLİS-Yanlış Anlasilma-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin