KISAH JIMIN

103 7 33
                                    

Chapter 2

sorry kalau lmbt update cite nii. Sbb author nk kene ulg kji.. taula nk exam kn..taun ni depa upsr..hope seronok membace.

Jika boleh digeleng kepala tanpa henti, tentu sudah dilakukanya sekarang ini. Jika boleh diprotes tanda tidak suka, pasti sudah dibuat perarakan himpunan aman di hadapan rumah sendiri.

"Jimin dengar apa omma cakap?"
Soalan itu dibiar sahaja berlalu, tidak dijawab lebih bagus!

"Jimin... hujung minggu ni mereka dtg, jimin kena ada ya?"

Mulut masih dikunci rapt, macam dizip ketat-ketat.

"Omma mahu jimin tolong bersihkan ruang tamu. Vakum karpet, lap lantai dan lap semua perabot. Selepas itu pukul 3.00 petang, siap pakai baju yg elok-elok. Kita makan sama-sama.

Arahan demi arahan,satu demi satu terasa hendak mengamuk pon ada. Apabila tidak mampu menahan sabar... akhirnya jimin bersuara. "Mengapa jimin kena buat semua tu? "

"Kenapa? Eh, anak mestilah omma. Mana bolwh omma but semua perkara... jimin pula goyang kaki dalam bilik tak buat apa-apa."

Nafas di tarik panjang-panjang, nampknya soalan tidak terjawab. Jdi tidak boleh beralas-alas cakap, perlu terus terang sahaja!

"Omma... jimin rela kemas ruang tamu, bersihkan halaman, kilat kan seluruh dapur dan pastikan semua bilik tersusun. Tetapi jimin tidak mahu makan tengah hari sama-sama dengan dia. Mengapa kena dduk satu meja org yg jimin tidk suka?"

Hah! Akhirnya apa yg terbuku dlm dada,diluahkan semuanya.

Sorry chapter ni pendek. Lgipon x de idea n buat.Sorry kalau tertypo ke apeke.hope seronok membaca.insha allah nnti author update cpt.Kk hope seronok membaca


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 29, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

MISS SORAK LAWAN BUDAK KAWADWhere stories live. Discover now