3.Bölüm

43 4 1
                                    

A:Hayır saçmalama ben tam merdivenlerden düşecekti onu yakaladım hemen bit şey bilip bilip bilmeden konuşma
N:Uff tamam özüt dilerim ikizim için çok endişelendim kim olsa endeşenelir.
A:Doğru da siz ikizmisiniz ? Tuhaf benzemiyormusunuz ikiz olduğunuza hala inanmıyorum. 😏😏
N:Biliyorum biz tek yumurta çiftiyiz evet doğru benzeneyiz ama üzüldümüzde anları ben biraz arıza ada biraz kendeni beğenmiş ama halbuki öyle hiri değil o bir insan  değil hayvanın canı bile yakamz o böyle davrandına bak tamam biraz huyum çekmiş olabilir arıza olabilir am o çok saf biri her neyse hemsire hanım ne zaman uynır.
H:Biraz sonra uyanı bir krem yzdım aķşam sürmesin hem yaraları için iyi gelebilir
N:Tamam tşk ederim.
O sırada selin uyanıyordu selin şaşkın şaşkın etrafa bakıyordu sonra bir anda o koca gözleri bana baktı ben ne diyon ne koca gözlüsü ama çok tatlı bakıyor tama ona gıcık oluyom ama gözlerine

O sırada selin uyanıyordu selin şaşkın şaşkın etrafa bakıyordu sonra bir anda o koca gözleri bana baktı ben ne diyon ne koca gözlüsü ama çok tatlı bakıyor tama ona gıcık oluyom ama gözlerine

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ama sonra nazlı konuşmaya başlıda.
N:İkiz nasılsın iyimisin ?
S:İyim nazlı sadece kahvaltı yaptim bide yorgunum da niye benim ayağım sızlıyor kötü bir yo demi?
N:Önemli bir şey yok sadece 1 hafta ayağına basamıcan
S:Nasıl yani niye ki anlamdım da CANIM İKİZİM.
sanki selin şu canım ikizim bilerek bastırak söyledi ama önemli bir şey yok ki sadece burktu bu kadar büyütmesine gerej bence her neyse banane ya
N:Ayağını burktum o kadar başka bir şey yok .
S:Tamam anladım bende başka bir şey zanedim herneyse zaten hala başım ayağrıyor ya.
N:Ben bir kantine sana bir şeyler  alıp gelyim sonra eve gidip dinlenirsin tamam ali ben gelne kadar burda kalr misin ?
A:Peki ama acele gel işim var; demeden gitti insan bit dinler tam içimden konuşuyordum ki selin sözü kesti ne diyor bu bayan ukula.
S:Beklemene gerek yok ilk önce gel kız posta koy laf at sonra vicdan azabı çekmeyim diye gidiyim şu kıza yardım esiyim merak etme ben ne sana sen bana yardım etmek zorunda değilsin.
A:Ne dedin sen!!!BEN ALİ MERTOĞLUYUM BEN ASLA AMA ASLA VİCDAN AZABI YAŞAMA EVET DOĞRU SÖYLÜYORSUN NE SEN NE BEN YARDIM ETEMK ZORUNDA DEĞILSİN.
Sonra ali selini  yanına gider ve şöyle der.
A:ÇEVREMDEN VE BENDEN UZAK DUR!!!!
Selin öyle kalır niyw bu kadar büyütüne kötü bir sey dememısti ki o sırda kapı açar hızlıca gider ali de kendi kendine konuşur.
A:Ben as asla vicdan azabı çekmem be ben bir şey yapmadım benim su succumm yokk.
Ali çok zar zor nefes alır ali her gibi arabasına binip gider uçurmun araya her bir şey aldunda ali gider orda ağlar ve oraya herşi oraya anlatır.

SELİNİN AĞIZINDAN:Tamam anladim ukula biri sinirli concon ama sanki o deniz masvi koyusu yavaş yavaş siyaha börülen gözlerinde pişmanlık var ufff selin ne diyorsun kızım sen o sırada bana kızgın bakışlarına bana gönderiyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

SELİNİN AĞIZINDAN:
Tamam anladim ukula biri sinirli concon ama sanki o deniz masvi koyusu yavaş yavaş siyaha börülen gözlerinde pişmanlık var ufff selin ne diyorsun kızım sen o sırada bana kızgın bakışlarına bana gönderiyor.
N:Neyaptın sen selin kızım çocuk seni kurtarıyor sen yok bağır seseniz bütün okul duydu resmen.
S:Abartama nazlı ukalanın biri kendini bir şey zanediyor her neyse nazlı bir şey dicem ama bana doğru söylüceksin tamam
N:Tamam
S:Anlatmadın demi ayağımdaki izleri demi kimsenin bilmesini istemiyorum intihara kalktışdımı.
N:Salak mısın sen kimseye demektikçe ben demem niye söylemiyon niye yaptın ben senin her zaman yanındayım hiçbirşeyden korkma tamam haydi söyle.
S:Nazlı sana kaç defa söylicem hiç sinirledin işte ergenlik şeyler büyütmene gerek yoki herneyse ben deli gibi kurt gibi açım ellerindeki herşeyi yiyip eve gidicem yatakta aşk maşk hayali kurarim ha
N:Ufff selin seni ve bu büyük ve saçma hayalerin her neyse bunları ye seni taksiye bindirip 1haftada izin istiyimde ayağin ileşin öyle okula gelirsin.
S:Hayır izin mizin isteme ben okula gelecem ne olu ne olur isteme haydi ikizim aşkim bebim hay-
N:Uff tamam haydi ama şimdi eve gidiyorsun .
S:Kardeşlerin en iyisi en tatlısi en arızası seni çok ama ço seviyom
N:Tamam yağılcılık kes de git
S:Tamam;aonra ben okulun revirin çıktında herkes bana baķıyor hala hala her neyse hemen eve gittip uyucam ama alinin niye bu kadar bağırdını öğrenecem kim olursa olsun bana kimse bağramaz heleki bir cancon ve kendini sanan bir şeyse hemen eve geldim anneme herşey analtıktan sonra duş aldım ve kendimi ıslak ve bornozla yatağa attıp uyudum.

Karanlığımı Aydınlatan KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin