Ali Ağızından:
O kadar sinirlendim ki bende selinin peşine gittim kimse benim okulumda posta koyamaz hiç kimse helese buraya yeni gelen ve kendilerine bisey zaneden kızlar ama halbuki benim dikkatimi çekmişti bence neden dikkatimi çektini anladim ukala hanımın ondan ama onlar hiç benim tipim değil zaten benim geçmişim karanlık hiç kimse bana aşık olmasın bende olmak istemiyorum hele selin gibi kızlardan asla.
Sınıdın kapasından çıktım merdivenlerden selini tam düşürken gördüm koşarak yanına gittim.
Tam düşecekken onu tutum ama ayağı burkmuş olmalı ki yüzünü buruşturdu bana o koca gözlerini dikip bayıldı hemen onu düzgünce kollarıma alıp gittim tabiki herkes bize bakıyor genelde kızlar ali mertoğlu peşinde gelir kız kucağamda sanki ben ilonu peşindeyim ama umursamadan hemen revire gittim.
Sedyeye yatırdık hemen ilk önce hemşire sordu dedi.
H:Tam olarak ne oldu söylermisin
A:Şey ben tama yanına gidecektim ki onu merdivenlerden düserken onu yakaldığımda ayağını burktu ve sonra birden bayıldı.
H:Hıım ilk önce ayağını bakalım.
Hemşire selinin ayağını baktı ve ayağı mosmor olmuştu ama sadece burkmuştu bide çizikler vardi hemsire bana bakıp hemen işini geri dönecek hayvan gibi kapı açıldı tam bakacaktımki hemen iterek selini yanına oturdu.
X:İkizim ne oldu sana haydi kalk bak nazlın ikizin burda ikiz haydi kalk lutfen hemşire hanım niye ikizim kalmıyor önemli bir seyse hemen gidelim hastaneye gidelim ne bekliyoruz dur bir anmbulas arayım bir dakika dur dur annemi arayım.i daha iyi bilir off aneme gel-
H:Bir sakin olur musunuz iyi am ayağını burkmuş bide birde bir kaç çizik var bildiğiniz bir şey varmı
N:Hayır yok nerden biliyim ben nazlı cık bilmiyorum hayır.
H:Tamam
O sırada nazlı denilen kız bana bakıp sen kimsin sen mi ikizime zarar verdin hıı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığımı Aydınlatan Kız
De TodoBANA ÖYLE BİR BAKTI Kİ O KOCA GÖZLERİYLE KARANLIĞIM AYDINLADI...