Prolog

29 1 0
                                    

****acum 4 ani ***
Stiam ca e acolo , o simțeam, luna supremă mă acuzase de nesupunere. Drept pedeapsă trebuia să particip la vânătoare, ca vânat .Eram o copilă de 16 ani , îmi găsisem sufletul pereche , eram bucuroasă, in culmea fericiri , dar totul sa năruit când am aflat că era fiu de alfa ,trebuia să mă prezinte familiei , am încercat să îi explic că nu pot părăsi pădurea, eram o pierdută. Nu a înțeles si a insistat până am renunțat, ma luat cu el si am plecat la familia lui, in haita lui . Totul a mers bine până am ajuns la familia lui . Erau cei supremi , eu eram cea pierdută . Nu aveam ce căuta acolo , era prea mare diferenta oricat incercam nu gaseam o solutie e ca si cum ai spune ca luna si soarele au ajuns impreuna, luna e doar un corp ceresc care a fost menita sa graviteze in jurul pamantului ca satelit , iar soarele ,o stea frumoasa si periculoasa care poate distruge totul daca te apropi de ea , e bleatemata sa fie singura in infinitul spatiu. Mi-a luat sufletul pereche şi a plecat cu el intro cameră . Era ciudat să stau intr-un singur loc , să nu fac nimic , ca pierdută ştiam un singur lucru NU TE ÎNCREDE IN NIMENI ! ştiam care va fi decizia lunei , era simplu de ghicit . Ştiam ce este durerea , stiam cum este să te simți părasită , să nu ai pe nimeni , dar oare cum este sa fi parasită si fară suflet . M-am ridicat , nu puteam să imi pierd sufletul , sentimentele , chiar dacă erau deplorabile , nu puteam să le pierd . Am inaintat singură spre uşa frumos decorată , covorul roşu şi usa era tot ce vedeam , era o uşa mare , din stejar , pe ea erau reprezentate diferite momente din cultura noastră . Am deschis uşor uşa mare , am păsit afară in întâmpinarea vântului crâncen ce mă astepta şi învălui , un bărbat masiv veni spre mine şi imi spuse să nu mă mişc , am luat-o la sănătoasă , nu puteam să imi perd sentimentele , fugeam pentru viată mea , ştiam că nu am să il mai vad , dar am să mă întorc la el cât de curând . Alergasem deja de mai bine de 10 minute , obosită m-am oprit şi m-am sprijinit de un copac mare ce trona in mijlocul a altora mai mici .Am inchis ochii , o suflare caldă ma trezit , am fost inşfăcată de matahală şi târâtă pană la conacul care imi va aduce o viată plină de amăraciune . Luna sa întors, sufletul meu pereche nu era cu ea , eram confuză, ce urma să se întâmplă. Luna mă privea cu superioritate . Din spatele cataramei pe care o purta la blugi negri a scos un pumnal ,avea manerul mic , încrustat cu pietre mici , vârful era ascuțit , l-am luat in mână razele soarelui creau o reflexie perfecta a mea . Mi-am ridicat ochi speriată spre femeia care ma privea cu ură .
####
Stiam că îi ieste frică de mine ,tuturor la este frică. Hell se întorsese şi nu mai era cale de întoarcere în fața iei , crudă, nemiloasă, in cei patru ani cât am fost plecată i-am lasat să creada ca au scapat , dar abia acum incepe distracția . Am auzit multe despre alfaul suprem in Canada . Haita pe care am construito nu este renumita , incă . Eu sunt Alfa si Luna acelei haite , dupa ani in care nu mai puteam sa imi gasesc locul si vedeam cum totul se năruie in fata mea am decis să plec , chiar daca le era teama de mine si multi au ramas fara cap in fata mea , stiam ca trebuie sa devin mai puternica . Vreau sa il dobor pe EL .
Am plecat , se zvonise ca alfa suprem reusise, o închisese pe Hell , ca murise , de multe ori cand auzeam aceste povesti radeam , nimeni nu ma cunostea , nimeni nu stia cum am fost , cum arat , DE CE UCID . Iau dat crezare lunei supreme , eu sunt după cum am auzit , un nimic , care poate muri la o singura privire de a ei , ciudat , eu i-am terorizat haită , pe mine nu stiau cum sa ma oprească . Dar totul sa schimbat acum , sunt mai calculată nu mai reacționez la impuls , sunt cumpătată . SUNT O NOUA SKY .O NOUĂ HELL

HellUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum