#1

19 4 1
                                    


SKY

După 3 ani petrecuți in suburbiile Canadei  . Totul sa schimbat . Tristețea , bucuria , furia , ura   toate aveau un singur chip El - iar prin el vedeam răzbunare . Şti cum e să ai puțin şi să ți se ea si aceea fărâmă de speranța . Nimeni nu are cum să ştie , ai impresia că totul e năruit , că atunci când vei muri El va râde că a scăpat . Când eram în pădure ca pierdută nu îmi cunoșteam trecutul sau viitorul , mă luptam  pentru prezent , ca atunci când mă trezeam să mai pot studia natura , animalele , stelele . Mereu m-am intrebat ce am fost , multi îşi ştiu trecutul si viitorul , eu nu am cunoscut nici trecutul şi nici un scop nu aveam in viitor . M-am trezit singură in pădure cu un semne menit să mă distrugă .O pasăre aurie , un phoenix , o pasăre a renașterii , semnul e adăpostit in spatele urechi drepte , mereu l-am ascuns şi am incercat să imi aduc aminte de unde provine , ce semnificație are , dacă are vreo legătură cu trecutul meu .
Am ajuns in suburbii cu un scop să îmi aflu trecutul , pentru a putea să imi plănuiesc viitorul . Cu ajutorul unei vrăjitoare , am aflat de unde provin . Aveam o singură direcție pe atunci răzbunarea pe El si Luna supremă , mă transformam pe zi ce trecea in ceva ne mai întâlnit , am ucis copii , femele , masculi , tot ce îmi stătea in cale . Eram necugetată  , reacționam la impuls , am vost rănită , am rănit . Pot spune că îi terorizam , erau frustrați că o singură lupoaică  putea să se strecoare să ucidă ,şi să plece cum a venit ,eram sadisfăcută  , multumită de mine când le provocam lor durere si frustrare, parcă mă eliberam de toată furia si ura pentru El şi apoi cănd reapărea o luam de la capăt  .

HellUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum