SELENA GOMEZ

382 13 2
                                    

Selena Marie Gomez 22 temmuz 1992'de Grand Prairie, Teksas'da doğdu. Selena Gomez Amerika'nın Teksas eyaletinde bulunan Danny Jones Ortaokulunda okumuştur. Selena Gomez'in biyolojik babası Ricardo Gomez'dir. Selena Gomez'in babasının yaşı 31'dir Selena Gomez'in annesi Mandy Teefy(Cornett)'dir. Selena Gomez'in annesi 40 yaşındadır Mandy Teefy henüz 16 yaşındayken Selena'yı dünyaya getirmiştir. Selena doğduktan 6 yıl sonra Ricardo Gomez'den ayrılan Mandy 2006 yılında Brian Teefy ile yeniden evlenmiştir. Selena Gomez'in annesinin eski bir oyuncu olması bu alanda Selena Gomez'in bilgili olmasını sağlamış ve onun oyunculuğa yönelmesine büyük katkısı olmuştur. Annesinden çok şey öğrendiğini ifade eden Selena Gomez annesi sayesinde aktrisliği tercih ettiğini ve bu durumdan çok memnun olduğunu söylemiştir. Selena Gomez'in annesi Mandy 2011 yılında ikinci çocuğuna hamile iken 17 Aralık 2011 tarihinde düşük yapmıştır. Annesinin bebeğini düşürdüğü sırada Selena 17 Aralık'ta Chicago'da, 18 Aralık'ta ise Seattle'de konser vermektedir. Selena her fırsatta annesinin o kötü zamanlarında yanında olmayı her şeyden çok istediğini ifade etmiştir. 12 Mayıs 2013 tarihinde Selena Gomez Twitter'dan takipçilerine annesi ile bir fotoğraf paylaşmıştır. Bu fotoğrafta Mandy'nin hamile olduğu görülmektedir. Sonuçta 12 Haziran 2013 tarihinde Selena Gomez'in üvey kardeşi doğmuştur.

2007-2008: Keşfediliş ve Müzikal kariyerinin başlangıcı

2007'de Gomez Disney Channel dizisi Hannah Montana'da 3 bölüm, Mikayla karakteri ile oynadı. Bu bölümlerden birisi Hannah Montana'nın en çok izlenilen bölümüdür. Bu sırada bir başka Disney dizisi Arwin!'de de kendini gösterdi. Daha sonra ise baş rolünü oynadığı Waverly Büyücüleri adlı Emmy ödüllü diziye başladı ve Alex Russo karakterini canlandırdı. Böylece Gomez ilk ödül ve adaylıklarını almaya başladı.

Daha sonra ise Forbes Dergisi'nin 'En Seksi 8 Çocuk Yıldız' listesine girmeyi başardı. Waverly Büyücüleri için yaptığı açılış şarkısı (Everyhing Is Not What It Seems) ile müzik kariyerinin başlangıcını attı. Bu yıllarda Gomez, Nick Jonas ile çıkmaya başladı. Aynı zamanda Nick'in grubu Jonas Brothers klibinde de yer aldı. Selena müzik kariyerini Tinker Bell için yaptığı soundtrack (Fly To Your Heart) ile devam ettirdi.

2011: When the Sun Goes Down ve Justin Bieber

Gomez, 2011 yılının başlarında ünlü Kanadalı şarkıcı Justin Bieber'la çıkmaya başladı. Bu yıl film kariyerine devam etti ve seslendirme sanatçılığına başladı. 28 Haziran 2011'de Selena ve grubu 3. stüdyo albümleri olan When the Sun Goes Down'u sundu. 3 tekliden 2'si hit olmayı başardı ve hayran kitlesini arttırdı.

2012-2013: Film Projeleri ve Stars DanceGomez'in, 2013 Stars Dance Tour performansından.

2012 yılında Selena, Spring Breakers filminde boy gösterdi. Film toplamda 38 milyon dolar gelir elde etti. Aynı zamanda Adam Sandler ve Andy Samberg ile Hotel Transylvania filminde, Mavis karakterinin sesini canlandırdı. Animasyon filmi 358 milyon dolar gelir elde etti.

Nisan 2013'te Selena, Come & Get It singlesini yayınladı. Billboard Hot 100'de 6 Billboard Pop Songs' ta 2 numaraya ulaşan şarkı, En iyi pop videosu dalında MTV Video Müzik Ödülü kazandı. Stars Dance albümü Billboard 200'de 1 numaraya kadar yükseldi. Albümü desteklemek amaçlı çıktığı Stars Dance Tour ile 38 milyon dolar gelir elde etti.

2013'ün başlarında 'Alex vs Alex' adındaki film yayınlandı bununla birlikte Selena Disney'den ayrıldı.

2015-2016: Revival dönemi ve Kötü Komşular 2

Gomez, Hollywood Records'dan ayrılarak yeni plak şirketinden çıkardığı ilk albüm "" tarihinde yayımlandı. Albüm, Billboard 200 listesine 1 numaradan giriş yaptı.

İlk tekli "Good For You", iTunes'da 67 ülkede birinci sıraya, Billboard Hot 100'de ilk 5'e kadar yükseldi. Bu Gomez'in Amerika'daki en yüksek liste başarısı oldu. Teklide 'de eşlik etti.

İkinci tekli Same Old Love, Billboard Hot 100'de ilk 5'e yükselmeyi başarmıştır. Gomez, ilk kez Apple Music ile anlaştı ve teklinin müzik videosunu VEVO'dan önce Apple Music'te yayımladı.

Albümün üçüncü teklisi "Hands To Myself" oldu. Gomez öncelikle yine müzik videosunu Apple Music'te yayımladı ve bir ay sonra VEVO'ya ekledi.

Gomez, 2016 yılında vizyona girecek olan Kötü Komşular 2 (Neighbors 2) filminde Madison, The Revised Fundamentals of Caregiving filminde Dot ve In Dubious Battle filminde Lisa London karakterlerini canlandırdı. Ayrıca The Big Short'ta da rol aldı.

Alıntılar: wikipedi sadece bir kaç bilgi emin olunmak için bakılmıştır .

SELENA GOMEZ ANALİZLERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin