SELENA GOMEZ REVİVAL TOUR

163 7 0
                                    


Revival, ABD'li oyuncu ve şarkıcı 'in beşinci stüdyo albümü ve ikinci solo albümü. 9 Ekim 2015'te piyasaya sürülmüştür. Albüm henüz ön siparişteyken ABD ve Türkiye gibi birçok ülkenin iTunes listesinde ve Billboard Hot 200 albüm listesinde 1 numaradan giriş yaptı. Ayrıca Gomez'in 'dan ayrılarak ile çalıştığı ilk albümdür. Revival dünya turu Mayıs 2016'da başlayacak. 3 gün kaldı :D  Revival albümünden şu an üç tekli çıktı. İlk tekli , 22 Haziran 2015'te yayınlandı. 60'dan fazla ülkenin listesinde 1 numaraya yükseldi ve Gomez şarkıda rapçi ile düet yaptı. Tekli çıktığı ilk hafta 179,000 kopya satarak Gomez'in o güne kadar ki en büyük ilk hafta satışını gerçekleştirdi. İkinci tekli , 9 Eylül 2015'te yayınlandı 20'den fazla ülkenin iTunes listesinde 1 numaraya yükseldi. Gomez, Beats by Dre ile birlikte kısa bir tanıtım videosu hazırladı ve bu videonun üçüncü tekli olan 'in tanıtım videosu olduğunu açıkladı. Bu teklinin klibi, 21 Aralık 2015 tarihinde yayınlandı.

Gomez, teklisi için ile anlaşma yaptı ve klibi hesabından önce 'te yayınlandı. Albümün promo teklisi , 2 Ekim 2015'te yayınlandı. 21 Aralık 2015'te ise yine aracılığıyla klibini yayınladı.

Mart ayının sonlarında albümden çıkacak olan dördüncü teklinin olduğu açıklanmıştır. son teklisininde kill em with kindess olacağını belirtti .

SELENA GOMEZ ANALİZLERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin