7ο κεφαλαιο

87 12 0
                                    


...Εντ....
Ακουσα βήματα και γρήγορα σηκωθηκα να βρω ενα μέρος να κρυφτω μπήκα μέσα στην ντουλάπα και την εκλεισα γρήγορα.
Η πόρτα ανοιξε και άκουσα βήματα να πλησιάζουν πρως το μέρος μου .
Θεέ μου τι θα κάνω φοβαμε ψυθηρισα.
Εκλεισα τα ματια μου δυνατά ελπίζοντας να εξαφανιστω ,μα όταν τα ξανά ανοιξα είδα την Άλις μπροστά μου να μου χαμογελάει με αυτό το γλυκό της και ταυτόχρονα σατανικό χαμόγελο της .

Α-Οι βρικόλακες γλυκε μου θα σε βρίσκουν παντα οποτε τζάμπα κουραζεσαι ,είπα και ενα γελακι ξέφυγε απο τα χείλη μου .

Ε-Τι θες απο εμένα τέλος πάντων ; την Ρώτησα όλο ειρωνία .

Α- Σκασε ! Ειπε και εγωω το βουλωσα αμέσως δεν είναι να παίζεις με αυτήν υπενθημησα στον εαυτό μου .
Ξαφνηκα πλησίασε τα χείλη μου και με φιλισε .
Τραβηχτηκα τρομαγμένος αλλά χωρίς αποτέλεσμα είναι παρα πολύ δυνατή θεέ μου με τρελενει η ανάσα της μυρίζει αίμα αλλά εγώ θελω όλο και ποιο ποιο πολύ το φιλί της με μαγεύει γαμωτο μου .

Λύδια - Άλις τι νομίζεις οτι κανεις ;,φώναξε στην Άλις φανερά εκνευρισμένη εγώ εκανα να απομακρυνθω αλλά τίποτα γαμωτο ..με κράταγε τόσο δυνατά που ένιωθα τα χέρια της να μου σπάνε τα χέρια οποτε δεν κουνηθηκα εκατοστό .
Αλίς τον φιλισα επιτέλους το ήθελα τόσο αυτό το φιλί .Ενω τάξιδευα στο φιλί μας μυρισα την Λύδια γαωτο της τώρα τι θέλει ;.
Άλις την άκουσα να μου φωνάζει τσαντισμενη .
Τι ; γυρισα και της απαντησα .Τα αγόρια...
Ξερεις είναι κάτω .
Αααα είπα αφήνωντας τον εντ που είχε μείνει κόκαλο
Βγήκα εξω και κλειδωσα την πόρτα πίσω μου .

Α- γεια παιδιά είπα χαιρετοντας ττα ξαδέρφια μου Νάιαλ ,Μπρους και Εμμετ .Μου χαμογελασαν και οι τρεις με ύπουλο υφακι .

Ε-τι έγινε ξαδέρφη μας εφερες φαΐ ;
Μα τι λέει έλεος .. Πως μιλάει έτσι για τον εντ μου ,νευριασα και του ορμηξα έξαλλη .

Παράνομο ΑίμαWhere stories live. Discover now