Hey! Ik ben iris en mijn leven is best druk. Leuk? Ja eigenlijk best wel! Vermoeiend? Ja, enorm. Ik zit op een online school, dus ik hoef niet naar school. Ik heb veel vrienden gemaakt online, door de online school, maar ook omdat ik een fangirl ben! Een fangirl? Ja, een fangirl. Ik heb een instagram account aangemaakt ongeveer 1 jaar geleden. Ik was een normale fangirl totdat ik de 41K volgers haalde! Ik werd vaak genoticed door veel beroemde mensen. Ik kreeg het nummer van zachary Clayton, weston koury, flamingeos en van Mario Selman. Hoe? Ja, dat vraag ik me nog steeds af. Mijn volgers weten niet dat ik het nummer van hun heb, en dat wil ik graag houden ook haha! Oh, en dan heb ik het belangrijkste nog niet eens verteld! Mario he, nou dat is dus mijn buurjongen. Ja, ik heb hem gemeet dus haha. En ja, we zijn enorm close. Hij heeft me door enorm moeilijke tijden geholpen. Hij is als een broer voor me! Oh ja, nu moet ik mijn - internet - vrienden niet vergeten natuurlijk! We hebben sara, vildan, selcan, roos, jipke, Ashley, sabine, naomi, sabrin, charlotte - aka char -, demi, sanne en rozemarijn - aka roos -. Ja, dit zijn er eigenlijk best veel. En nee, dit is niet eens alles ahah! Deze zijn alleen het belangrijkste voor me. Ze helpen me met alles. Ze zijn er 24/7 voor me.
-----------------
Uh ja dit was dus een beetje een inkijk op " mijn " leven:) nee, m'n leven ziet d'r niet echt zo uit lolol - I Wished -. Hoop dat jullie dit leuk vonden/vinden😛
- HAM KAAS TOSTI
^ dat is cool
- iris