Luke. sportski decko veselog duha. barem tako izgleda spolja.
iako je imao puno uspona i padova u zivotu,jos uvek se drzi. jos uvek pliva. jedino cega se boji je taj dan. dan kada ce se utopiti u sopstvenim mislima. i kada misli da mu se ceo svet rusi,pored njega je njegova prelepa devojka koja ga podrzava i voli. pomaze mu u svemu. zaljubljeni je u nju veoma,i niko ne moze da ju zameni. ili bar tako misli...6:30. prva pomisao kada se oglasi alarm: jebena skola.
ali onda se seti da ce i danas videti svoju voljenu devojku i jutro mu bude lepse.
pored glave na nocnom stolcicu mu je zazvonio telefon. naravno,odmah je znao ko je.
uzeo ga je u ruke a na ekranu je pisalo da je poziv od Hanne,njegove devojke. veliki kez na licu mu se stvorio istog trena. "postoji li lepsi nacin da se razbudis?",pomislio je.
brzo se javio. cuvsi njen glas,osetio je leptirice.
eh,cudna je ta ljubav. ucini te toliko srecnim,toliko ispunjenim a da ni sam ne znas zasto. takav slucaj je i kod Lukea.
po zavrsetku razgovora za dobro jutro,ustao se iz kreveta,i krenuo u skolu. na putu ka njoj,setio se da danas ima utakmicu u fudbalu. "kako si mogao to da zaboravis,retarde? jao Luke,jao"
kukao je posto zna da ne sme da ju propusti,ipak je veoma vazan za tim. bez njega nema nista. mislim,nije za dzabe najbolji igrac u skoli. zakoracio je na trotoar vec ispred zgrade za mucenje i video puno (m)ucenika koji ulaze u hodnik skole. kako je isao prema ulazu,pridruzili su mu se dva najbolja druga,Zack i Leo.
"Jesi spreman za danas,ha muljago?" zadirkivao ga je Leo."Vidi,nemojte me ubiti,ali totalno sam zaboravio na utakmicu..nisam ni opremu poneo jebem ga. ne znam sta sad da radim,nisam vezbao ni malo"
Zack mu se priblizio i potapsao po ramenu. "Slusaj bre,ti ni ne treba da vezbas glupanderu pa najbolji si igrac u skoli! ajde ne gubi se i ulazi a za patike cemo srediti"
dosli su do svojih ormarica i uzeli knjige koje su im trebale sa predstojeci cas. Leo je primetio jednu veoma atraktivnu devojku koja je u tom trenutku prolazila pored njih. usta su mu bila do poda. naravno,svi su znali ko je ona. Zoi. najlepsa devojka u skoli."e buraz,skontaj Zoi" Zack i Leo su balavili.
"daj kreteni sta se palite ko sibice,ima mnogo boljih od nje" zatvorio je svoj ormaric i krenuo ka ucionici.
VOUS LISEZ
we break and don't get fixed.
Roman pour Adolescentsdvoje tinejdzera. dva potpuno razlicita sveta. ona uzvisena lepotica,on sramezljivi,emotivan decko. nebo i zemlja. njegova burna i tamna proslost ga proganja,sad i nekoliko godina kasnije. tajnu njegove proslosti niko ne zna i verovatno ni nece zna...